advies gevraagd

glennplumber

Kneed je synth
Wat moet ik doen ??

Ik heb (zoals een aantal van jullie al weten) een tweedehands mackie 24-4 pro besteld. Dat was vorige week zaterdag, zou woensdag binnen zijn en ik heb nu nog niets gezien. Dus ik gisteren die zaak bellen:

eeeuh ja nog even afwachten meneer....
Maar het is nu donderdag en hij is nog niet binnen
eeeeuh ja eeeuh de persoon die um zou versturen kan ik niet bereiken ..... hij is denk ik op vakantie of zo ...als ie vandaag niet binnen is dan komt ie volgende week wel binnen.

mmm ik gefrustreerd en uit verveling ...ja ik kan niet pielen... het net weer op. Stuit ik op een Allen & Healt gl 2000 24-4 met flightcase alleen wel van een licht en geluids bedrijf bedrijf .... voor ongeveer dezelfde prijs.

Moet ik op die mackie wachten of.... en wie heeft ervaring met deze Allen & Healt tafels
Wat ik weet van Allen & Healt en dat is niet veel, is dat het nog beter als mackie is ....klopt dit ??

PS de bewuste zaak bood mij overigens wel een leen tafel aan maar ja ik vroeg niet voor niks om de mackie te versturen. Ivb met geen rijbewijs en de afstand.

het plaatje is een Allen & Healt gl 2000 24-4 ...dus niet de :)

Alvast bedankt

allen & heath is dan wel een bruut merk maar het is niet netjes om nu de bestelling nog ongedaan te maken (als dat al kan)

Moeilijk :confused: dit is echt een moelijk geval. Ik kan je niet helpen. Ik zou die mackie gasten onder druk zetten.

Het feit dat dat merk je niets zegt zegt eigenlijk al genoeg. Gewoon wachten op die Mackie.

Die is ook goed weer te verpatsen, mocht hij niet bevallen.

Orgineel geplaatst door Pjotr G
allen & heath is dan wel een bruut merk maar het is niet netjes om nu de bestelling nog ongedaan te maken (als dat al kan)

Is inderdaad niet netjes ... maar zij komen hun afspraken ook niet na.... toch een belletje van hun uit zou toch wel op zijn plaats zijn. Plus een supervaag verhaal.

Orgineel geplaatst door Twin-X
Moeilijk dit is echt een moelijk geval. Ik kan je niet helpen. Ik zou die mackie gasten onder druk zetten.

Heb ik al gedaan... ze weten echt niet waar die is ....???

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Het feit dat dat merk je niets zegt zegt eigenlijk al genoeg. Gewoon wachten op die Mackie.

Die is ook goed weer te verpatsen, mocht hij niet bevallen.

Bevallen dat doet ie wel. (k'heb in samenwerkingsverband(trommeltje)....shit wat een woord he... al een aantal jaren met een 24-4 kunnen pielen)
En naar mijn idee ken ik Allen & Heath niet goed genoeg omdat het normaalgeproken en dan al helemaal nieuw gewoon te duur is. mmm ik ga zo kijken (t'is in de buurt) ken je dat !!

Maar ja... ik ben ook een zeer tevreden mackie gebruiker

Laatst gewijzigd:
Orgineel geplaatst door bikkel
Je kunt ook amper wat vinden op het net over Allen & Heath.

oke...klopt inderdaad ...maar waarom hebben al die (bijna allemaal dan) verhuurbedrijven en licht en geluidsbedrijven de allen & heath dan als duurste op de lijst staan ??

Mooi verhaal BamBam, maar ik neem aan dat dat de leveringstijd van een 2e hands mengpaneel niet beinvloedt ;)

OK, even waarschuwen. Wat hierna komt is niet geschikt voor jeugdigen jonger dan 16 jaar.

Zowieso dat ik me stoor aan de laksheid van de meeste bedrijven die beloven dingen op te sturen en je maar aan het wachten op die spullen bent. Dit gaat ook buiten de muziekzaken om. En als zij zelf problemen hebben met leveringen dan is dat hun probleem. Het is dan toch te gek voor woorden dat zij hun zaakjes niet in orde hebben jij de dupe daar van moet worden.

Je kunt je als consument altijd beroepen op bepaalde wetten die in NL gelden. En die zijn voor je meestal heel gunstig. En ja als je dan niet zo netjes met die mensen om gaat is dan jammer. Dan moeten ze maar beter hun best doen. Misschien heel hard, maar als jij niet betaald sturen ze ook zonder pardon een huiswaarder op je af (hebben ze ook gelijk in ook).

Wat ik zou doen is die gasten van die Mackie gewoon elke dag opbellen om te vragen hoe dat zit, en als het moet om de halve dag. Ze mogen best weten dat ze fout zitten want dan hadden ze maar geen loze belofte moeten maken.

Je kunt ze ook opbellen en vertellen dat je evt. een andere tafel kunt regelen en dat ze de keuze hebben om heel snel alles te regelen omdat anders de deal over is. En daar heb je wel het recht toe. Zelfs als je het ding al thuis hebt staan heb je nog een aantal dagen de tijd om van de koop af te zien.

Of het die andere tafel waard is weet ik niet, maar schroom je niet zou ik zeggen. Het is jouw geld wat je uitgeeft. En laat je niet een moraal aanpraten van anderen omdat zij aan het verzaken zijn.

(zo haal de vingers maar weer uit de oortjes)

Allen & Heath..

Allen & Heath..

A&H bouwt prima mixers.. nieuw erg duur.. maar tweedehands best te betalen. Ze zien er in mijn ogen niet zo stoer uit als de Mackie's .. maar ze doen in kwaliteit zeker niet voor ze onder.

Ik zou in ieder geval die mannen van die Mackie om duidelijkheid vragen. Geven ze die niet, dan donderen ze maar gewoon op. Je hoeft je zo niet te laten behandelen!

Ten tweede zou ik geen actie richting A&H mixer ondernemen voordat je duidelijkheid hebt over die Mackie.

Jongens bedankt.... voor jullie mening en reacties !!

Ik wacht maar op de mackie en kijk wat er gebeurd. Ben net ook even wezen kijken (kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen) naar die Allen&Heath en ik moet zeggen dat het een behoorlijk vette tafel is !! En erg solide en stevig en veeeeel mogelijkheden.
Maar hij oogde me toch iets te groot terwijl hij niet veel groter als de mackie is. En het was een verhuur tafel en dat was te zien. Als dat niet het geval was geweest had ik het moeilijk gehad om um niet mee te nemen. Ja...... kan nie pielen en das *** !! Helemaal als je er niks aan kan doen. Maar ik denk dat ik inderdaad uiteindelijk blijer ben met m'n eeeuhh een mackie ;)
Gewoon even geduld hebben dus ...Glenn ;)

Als ik eraan terug denk Fuse heb ik eigenlijk ook altijd problemen gehad met verzendingen...maarja....

Ik weet trouwens ook waarom veel verhuurbedrijven Allen & Heath verhuren....ze bestaan namelijk uit losse broodjes dus elk kanaal is appart vervangbaar. De mackie 24-4 betaat geloof ik uit 1 of twee delen en dat is lastiger en veel duurder om te vervangen.

Oke dan !!!! :)

Hoppaaaaaaah!! De Mackie is binnen hoor!!
Jullie hebben de doorslag gegeven, t viel allemaal best wel mee!
Hij is zo goed als nieuw!! Ik ben weer blij !!!8) :p ;) 8o

moooi !

ik kreeg het ook effe benauwd

FF wat mosterd na de maaltijd : AH en Mackie maken allebei goede tafels. Ik ken toevallig beide tafels en het verschil is dat de AH heel anders klint dan de Mackie. De Mackie klinkt strakker, cleaner en stiller en de AH wolliger en warmer, neigt meer naar de klank van een Ghost met "brittisch EQ"

Wees blij dat je die Mackie hebt gekocht en dat ie er goed uitziet, die AH heeft waarschijnlijk heel wat rondgetoerd, gefeliciteerd !

greetz

Basicsys

Back