fl studio hoe geleverd

meloyoungster

Ouwe rot
ik wil dus fl studio 9xxl kopen
maar wat ik zeker belangrijk vind is hoe het geleverd word weet iemand dat?
krijg je bijvoorbeeld een goede handleiding,jewelcase of alleent een kartonnen ding etc etc

Huh? Maar je had FL toch al?

Enfin, ik neem aan dat het in kartonnen doos geleverd wordt als je voor de boxed gaat. Lijkt me ook logisch voor een stukkie software

Ja natuurlijk boxed. Precies het pakket dat je ziet staan op de website van Image-Line. Informeer wel via de winkel naar gratis updates tot nieuwere versies. De handleiding is gewoon goed, maar binnen FL is ook al een zeer uitgebreide handleiding. Daarnaast krijg je toegang tot fora en video tutorials van Image-Line.

Waarom ga je niet langs bij Big One in Zwolle? Dat is net voorbij de IJsselhallen als je met de trein naar Kampen gaat. Daar liggen ze klaar en ze kunnen ook veel uitleggen.

PS Volgens mij bestaat xxl niet meer, dat heet nu signature bundle.

Daar zit extra bij: (Los van Producer Edition waar je alles al mee kan!!!)

Maximus (FL/VSTi)

Sytrus (FL/VSTi)

DirectWave (FL/VSTi)

Hardcore (FL/VST/AU)

Soundfont Player (FL Only)

12VideoPlayer (FL Only)

Laatst gewijzigd:
o oke toeval dan.

ik heb die fl iig besteld, ik ging nog twijfelen maar is toch de goede keus ja kheb net ook even op de site gekeken ben beniewd naar de nieuwe plugins

Ja die zijn best leuk en 100 euro extra voor dezen zijn nou ook zo gek weer niet.
En sowieso kun je nu je voor altijd gratis updaten naar FL 9.02, FL 10 en ga zo maar door.
Best toevallig inderdaad, maar de Ronald die je hebt gesproken werkt er al een tijd, dus dat is weer minder toevallig. :P

Hmm, toen ik FL kocht kreeg je alleen gratis updates als je de download versie kocht. Dat is nu dus niet meer het geval?

No bashing hoor, maar Big One in Zwolle zou ik niet door. Scheur dan door naar Feedback in Apeldoorn, weten ze ook zelf wat ze verkopen en hebben ze marktconforme prijzen. Maar dit even terzijde :)

Daar ben ik het mee eens, maar FL is daar echt niet duurder dan bij andere shops.
Wel heb ik helaas niet me vroegere monitoren en Komplete kunnen aanschaffen bij Big One, gewoonweg omdat ik dan 500 euro meer geld kwijt zou zijn. Het advies dat werd gegeven was naar mijn mening professioneel en je zou eventueel in de opname ruimte de boel kunnen testen als ik het goed heb.

Laatst gewijzigd:
Via de image-line website regel je dat allemaal piekfijn. In de shop activeer je voor een paar knaken die lifetime free updates in een handomdraai.

Ik heb mij laten vertellen dat je bij de boxed versie slechts 1 maal gratis mag updaten. and dat je bij de download versie oneindig veel updates krijgt.

maar misschien is dat veranderd.

Back