zal het verhaal v/d sp12 toelichten
sp12 bestaat uit een erpom gedeelte en een user sample gedeelte
zit een batterij in die de user samples moet bewaren,
nou dat gebeurt niet ik heb de batterij al vervangen door een vergelijkbaar exemplaar volgens de elektronika winkel ,maar dat werkt niet, nu zijn er zelfs wat ergere dingen bijgekomen
normaal kan je in een 2.5 sec samplen nu maar 2.2
als ik sample geeft de sample 1 sec goed geluid dan halve sec hoge piepachtig en dan weer stukje normaal,
nog iets geks wat ik helemaal niet snap ,bij de sample instellingen kan ik normaal pre- gain instellen op 00db of 20 db of 40 db
nu alleen nog maar op 19 db en 39 db ????,
dat werkt verder wel goed wordt harder en zachter
ik heb al op de printplaat gekeken en zitten nattuurlijk heelveel mem chips,op en voor elke chip zit een klein elco,tje, viel me op dat het bij een mem chip er eentje uit was
zou dat het kunnen zijn,....
iemand suggestie, ik heb de reperatie mannen hier op het forum al gemaild
maar je weet nooit wat voor tips er binnenkomen
sp12 bestaat uit een erpom gedeelte en een user sample gedeelte
zit een batterij in die de user samples moet bewaren,
nou dat gebeurt niet ik heb de batterij al vervangen door een vergelijkbaar exemplaar volgens de elektronika winkel ,maar dat werkt niet, nu zijn er zelfs wat ergere dingen bijgekomen
normaal kan je in een 2.5 sec samplen nu maar 2.2
als ik sample geeft de sample 1 sec goed geluid dan halve sec hoge piepachtig en dan weer stukje normaal,
nog iets geks wat ik helemaal niet snap ,bij de sample instellingen kan ik normaal pre- gain instellen op 00db of 20 db of 40 db
nu alleen nog maar op 19 db en 39 db ????,
dat werkt verder wel goed wordt harder en zachter
ik heb al op de printplaat gekeken en zitten nattuurlijk heelveel mem chips,op en voor elke chip zit een klein elco,tje, viel me op dat het bij een mem chip er eentje uit was
zou dat het kunnen zijn,....
iemand suggestie, ik heb de reperatie mannen hier op het forum al gemaild
maar je weet nooit wat voor tips er binnenkomen