an1xedit

okdan

Stamgast
hoi ,

ik heb nog niet zolang een an1x van yamaha.

ik wil wat patches over zetten naar mijn an1x met an1xedit ,
maar ik krijg de geluiden niet .
hoe moet ik nu te werk gaan ????
nu doe ik :

patch uit computer an1xedit selecteren en dan send ,je ziet dan ook dat die wat doet ,...maar ik krijg het geluid niet te pakken .

moet ik de midi kabels anders aansluiten ???

met de engelse uitleg kom ik niet echt verder

doe ik iets fout .
moet ik eerst iets belangrijks instellen op an1x of an1xedit

hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Laatst gewijzigd:
Heb je in AN1x Edit de juiste MIDI-poort en kanaal geselecteerd?

En op je AN1x het juiste Receive Channel?

De MIDI uit van je PC moet naar de MIDI in van de AN1x, en de MIDI uit van je AN1x moet naar de MIDI in van je PC.

om alles in 1 keer over te zetten is me gelukt , alleen als ik weer een andere reeks patches heb staan in edit .

en ik wil bv patch 15 uit edit naar mijn synth bv 115 plaatsen lukt me niet .
hoe krijg ik dit voor elkaar ???
nu zet die hem dus dan ook op 15 .

Ik heb zelf geen AN1x meer, dus ik kan het niet nakijken, maar het staat me zo bij dat je in de AN1x een 'EDIT' buffer hebt. Als je je geluiden aanpast, dan komt er geloof ik een grote E op het display te staan om aan te geven dat de patch is veranderd. Als je dan vanuit de synth de WRITE of STORE opdracht geeft, kun je volgens mij opgeven op welke plek je het wilt saven. Dit is in de handleiding terug te vinden.

Ik weet niet hoe je dit vanuit AN1x Edit moet doen, want dat programma ken ik niet zo goed.

Het is volgens mij gewoon onmogelijk om direct patches van de ene patchlocatie naar een willekeurige andere patchlocatie te sturen. De patches in de editor mappen direct op de patches in je synth. Als je patch 15 naar 115 wilt sturen moet je deze patch eerst kopiƫren en plakken op locatie 115 in de editor, en dan 115 senden naar je AN1x.

Back