[Exp.Dnb] Nullseeker

G

Guest

Guest
Klik: Nullseeker

Hier een nieuwe track. Hij is niet zo lang dit keer, maar anders blijft ie weer te lang liggen. Verder bevat het wat warme jazzy klanken (althans, wat Maj7 gedoe, ik weet niet hoe je dat classificeert) en de wat experimentelere beat is niet in de rampestamp dnb stijl die je gewend bent.

Ik hoor graag hoe jullie erover denken!

lekker dromerig trackje, idd doet de beat af en toe vaag (als ie opeens wegsprint :) ) maardat is niet direct erg, hoewel ik zelf die snares met dikke galm bijv niet echt lekker vind

ook zit er in dat e-piano/pad achtige geval erg veel bass, zeker in verhouding met de daadwerkelijke kicks/bassen in je track

maarre....lekker :)

lekker dromerig trackje, idd doet de beat af en toe vaag (als ie opeens wegsprint :) ) maardat is niet direct erg, hoewel ik zelf die snares met dikke galm bijv niet echt lekker vind

ook zit er in dat e-piano/pad achtige geval erg veel bass, zeker in verhouding met de daadwerkelijke kicks/bassen in je track

Ja de e-piano bevat wel wat bass. ik denk dat er misschien iets teveel bass wordt gecompressed tijdens de stukjes dat je de e-piano alleen of zonder beat hoort. Die galm vond ik wel gaaf, Dit vult het nummer wat op. Misschien iets te veel gebruikt, maar het is idd een dromerig trackje. Bedankt!

Zeker lekker trackje. Misschien iets te makkelijk uitgewerkt. Qua details zou hij best wel wat meer uitgewerkt mogen worden. ;)

En de mix zit ook vol met kleine dingetjes die wellicht ook wel wat meer aandacht mogen hebben, hij is verder wel OK dat wel. En bijv die EP kan best wel het hele laag van weggekapt worden hoor, dat zit alleen die bas/kick in de weg.

Het is gewoon een leuke draft versie. ;)

Mooie track hoor.

Waarom gezipt? mp3 en zippen maakt niet zoveel uit qua ruimte. mp3 is al gecompressed dus nog een keer compressen heeft weinig nut.
Ik vind dat er teveel in het mid is gemixed, maar dat is een kwestie van smaak.

:doei:

goede kwaliteit en geluiden, maar de aparte drumpartij vind ik niet meeslepend genoeg... dat past niet helemaal bij de relaxte ambient melodie-en.... is slechts mijn bescheiden mening/smaak

Zeker lekker trackje. Misschien iets te makkelijk uitgewerkt. Qua details zou hij best wel wat meer uitgewerkt mogen worden.

Hij is na de drums inderdaad vrij snel uitgewerkt, maar ik vond hem toch wel wat hebben. Als ik hem nog verder uit zou werken, ligt hij zo weer een maand weg te rotten. En we moeten verder! :)

Mooie track hoor. Waarom gezipt? mp3 en zippen maakt niet zoveel uit qua ruimte. mp3 is al gecompressed dus nog een keer compressen heeft weinig nut. Ik vind dat er teveel in het mid is gemixed, maar dat is een kwestie van smaak.

Mijn website is in flash gemaakt. Flash ondersteunt geen "rechter muisknop>save as". Dus als je erop klikt gaat hij bij de meeste bezoekers direct in Quictime o.i.d. afspelen. Door te zippen omzeil je dat probleem (zou het graag anders oplossen maar weet niet hoe). Vanwege beperkte ruimte zet ik er geen mp3 EN zip op helaas.

Teveel mid... zou kunnen. Mocht ik ooit fatsoenlijke boxen aanschaffen, dan remaster ik al m'n tracks wel :)

klinkt erg origineel, fris. leuk om naar te luisteren.

Thanks!

Oh te gek... drumfreak heaven! Heerlijk hoe je beschaafd en toch funky die beat plaatst!! Mooie passende reverbs... Genot voor m'n oor

Reverb is toch een kwestie van smaak dan. Zoals wel vaker...

ey Boebe,... formitastisch geweldabel!!
Ontsuperzettend dankuweldabel... ehh. ja.

goede kwaliteit en geluiden, maar de aparte drumpartij vind ik niet meeslepend genoeg... dat past niet helemaal bij de relaxte ambient melodie-en.... is slechts mijn bescheiden mening/smaak

ik vond het wel leuk dat de rustige melodie de beat een beetje "in toom houdt". Voor het contrast zeg maar. Ieder z'n meug...

Back