Muziek maken is oorlog! Verwacht niet dat het makkelijk is een goede track te maken. Daar gaat fucking veel tijd inzitten. Hoe simpel het nummer ook klinkt uiteindelijk. Bikkelen, doorwerken en jezelf motiveren om iets af te maken! No one said it was gonna be easy!
Ik werk altijd aan 1 track tegelijk (analoge mixer hè...). Maar voordat ik daaraan begin bounce ik 30 ideeën rond.
Eentje blijft dan steken door een bepaalde sample, bassline of whatever.
Dobre heeft helemaal gelijk. Werkt 't? Dan is het goed. Heb je iets waar je heel trots op bent en uren aan geploeterd hebt? Maar werkt 't niet in de track? Weg ermee. Hard zijn voor jezelf!
Oja....of je koopt Magix Musis Maker. Volgens de reclame heb je dan gelijk een hit.
Ik werk altijd aan 1 track tegelijk (analoge mixer hè...). Maar voordat ik daaraan begin bounce ik 30 ideeën rond.
Eentje blijft dan steken door een bepaalde sample, bassline of whatever.
Dobre heeft helemaal gelijk. Werkt 't? Dan is het goed. Heb je iets waar je heel trots op bent en uren aan geploeterd hebt? Maar werkt 't niet in de track? Weg ermee. Hard zijn voor jezelf!
Oja....of je koopt Magix Musis Maker. Volgens de reclame heb je dan gelijk een hit.

de rest groeit vanzelf.
) en gewoon wat simpele dingen te maken, vaak komen daar verassend leuke deuntjes en loopjes uit.