4000 euro

Weet niet hoeveel conga's kosten, maar Battery (3) heeft een humanize functie en meer dat het ongelooflijk realistisch laat klinken.
Er is ook een speciale conga kit.
Het is echt genieten!!

ja en gitaren, bassen, piano's, drums en fluiten etc zijn ook allemaal overbodig

(i)Mac (book) (Pro) < maak er maar wat van :)
yamaha 01x (handig om ext gear in te pluggen, en tis een geluidskaart, en daw controller)
leuke controller (cme bitstream/zero sl oid.)
Logic 9
voor de smerige en of gladde geluiden; Alchemy van camel audio

houd je nog poen over ook, en dat mik je op je spaarkletsert!

en klaar is kees!

@boelie:

cubase 5 heb ik legaal;)
en ik zoek eigelijk een mono channelstrip, voor vocals. evt stereo opnamen doe ik ITB bewerken.
audio interfaces heb ik voor: mics, en de outputs van synths/mpc

en voor die aardige mic had ik de SE 5600 in gedachten.

nieuwe monitors: http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/...tiv-5-5-Woofer/1-HT-50/50w/art-REC0003689-000 of http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Adam-Audio-S2.5-A-Studiomonitor-/art-REC0002334-000

of inderdaad die genelec. iemand enige kennis met deze 3?

de Faderport gaat weg. staat al op marktplaats, en SF. dus mensen, pak je kans!!!

Hey Dashbeat. Leuke studio zo te zien!

Zou het niet wat voor je zijn om de BigKnob weg te doen en een passieve monitor controller te kopen? Ik dacht destijd eerst dat het bullshit was, maar toen ik mijn Bigknob weg had gedaan en was gegaan voor een Mpatch2 van SM pro audio hoorde ik het verschil zekers wel.. Bigknob kleurde echt als de %#$@&*% 8~

Groetjes

Over die mono channelstrip trouwens.. Was vorige week even bij Feedback in Apeldoorn..daar hadden ze een leuke Focusrite ISA 220 staan voor 1300 nog wat Eurie... toch niet verkeerd al zeg ik het zelf ;-)

Vette bak hoor

hej JKphotog,
nou, ik ben op het moment wel blij met mijn big knob. op het moment merk ik nog niet zo heel veel van het kleuren, aangezien zn geluid me wel bevalt. ik kom regelmatig in musicstore, meestal goedkoper als feedback. maar het probleem van de isa is dat hij té transparant is, en ik toch een beetje warmer geluid zoek.

Hey Dashbeat. Leuke studio zo te zien!

Zou het niet wat voor je zijn om de BigKnob weg te doen en een passieve monitor controller te kopen? Ik dacht destijd eerst dat het bullshit was, maar toen ik mijn Bigknob weg had gedaan en was gegaan voor een Mpatch2 van SM pro audio hoorde ik het verschil zekers wel.. Bigknob kleurde echt als de %#$@&*% 8~

Groetjes

hoe weet je dat de bigknob kleurde en niet je mpatch2

stond dat op gearslutz?
crap, dan verkoop ik de bigknob ook maar

haha ;-) nee dat stond niet op gearslutz. Synthforum is eigenlijk het enige forum wat ik lees. en ook maar sinds kort eigenlijk.

De reden is gewoon dat de Big Knob aktief is... maar dan ook helemaal. De M-patch 2 is helemaal passief afgezien van de hoofdtelefoon voorversterker.
De Big Knob gooide er net iets wat laag bij, en klonk ietsjes doffer. Toen ik destijds de Mpatch had aangesloten (op Dynaudio BM-6A en een Lynx interne geluidskaart) Merkte ik dat het deken ineens was weggetrokken en alles klonk zoals het hoorde. :okdan:

Dus mijn aanname is dan gewoon dat de BigKnob kleurt.

haha ;-) nee dat stond niet op gearslutz. Synthforum is eigenlijk het enige forum wat ik lees. en ook maar sinds kort eigenlijk.

De reden is gewoon dat de Big Knob aktief is... maar dan ook helemaal. De M-patch 2 is helemaal passief afgezien van de hoofdtelefoon voorversterker.
De Big Knob gooide er net iets wat laag bij, en klonk ietsjes doffer. Toen ik destijds de Mpatch had aangesloten (op Dynaudio BM-6A en een Lynx interne geluidskaart) Merkte ik dat het deken ineens was weggetrokken en alles klonk zoals het hoorde. :okdan:

Mijn aanname is dat SM Pro Audio 'el cheapo' is (daar zou ik denk ik Behringer toch boven stellen). En als er dan toch budget is, zou ik voor SPL (SPL 2 Control) gaan.
Maar da's ook meer een mening, en emotie dan een rationele keuze. Je moet gewoon prijs/kwaliteit/(imago) wegen en daarop je keuze baseren.

ik vind bm6a laag toevoegen en dof klinken, dus dat zou betekenen dat die bigknob perfect is 8o)

ik vind bm6a laag toevoegen en dof klinken, dus dat zou betekenen dat die bigknob perfect is 8o)

Haha.. subjectief he ;-)
Gelukkig zijn er heel erg veel monitoren maar ik vind de Dynaudio's toch wel erg fijn. met nadruk op IK 8~

Wat gebruik je zelf als ik vragen mag?

Over die 2Control van SPL... is inderdaad wel een erg gaaf ding. En ook daar is weer het enige aktieve de headphone amp.

zou ik dan toch maar de hele studio omgooien?:P

Back