Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soms zie ik mensen een set spelen op 1 a 2 machines, dan vraag ik me af waarom ik per se zoveel meer wil hebben. De meerwaarde weegt vaak niet op tegen de prijs, maar het is dan ook weer een kleine verslaving.
. En er staan er nog op het verlanglijstje 

Foto komt zeker, eind deze week begin ik aan de verbouwing van de studioruimte (schilderen, nieuwe vloerbekleding, nieuwe verwarming, nieuwe meubels, aanbrengen foam en basstraps), als die klaar is volgen de foto's.
en even kort, het geld op de bank zetten is geen optie,![]()

Ik weet alleen nog niet wat ik met de akoestiek moet doen. Aangezien dit pas 1/3 van de kelder. En compartimenten maken is geen optie..
Dat zou evt wel kunnen, maar lange gordijnen zij flink duur
hier volgt ff een foto, dit is allemaal tijdelijk wat je hierop ziet, aangezien de meubels en de muren nog gemaakt moeten worden
en even kort, het geld op de bank zetten is geen optie, ik wil het belastingvrij houden![]()
Ik weet alleen nog niet wat ik met de akoestiek moet doen. Aangezien dit pas 1/3 van de kelder. En compartimenten maken is geen optie..
Is dat hok akoestisch niet vreselijk?

Dat bestaat niet... en een pot met textielverf doet wonderen btw.
dat kan natuurlijk ook.Sorry, maar ik had het tegen de TS. Waarom jij deze draad kaapt snap ik even niet?