4000 euro

heb al een m3tje, die oasys is inderdaad een heel mooi ding, maar het probleem is, je betaald ook voor de sequencer voor de workstation..

Zet het geld op de bank (of leg het onder je bed). Maar koop je machientjes niet allemaal tegelijk. Ik weet dat het een beetje moeilijk is want je hebt de mogelijkheid en je wilt de machientjes graag. Maar je kunt beter wat langer doen om je setup samen te stellen, hier en daar wat koopjes meepikken en de tijd hebben je apparatuur te leren kennen. Anders heb je straks een degelijke setup van +/- 4000€ staan waarvan dat je amper weet hoe 't werkt.

Een setup hoeft dan ook niet zoveel te kosten, maar het is hetzelfde als andere hobby's zoals bijv. met computers. Ik heb hier een aantal goede computers staan die ik puur voor het hebben heb (om helemaal eerlijk met mezelf te zijn).

Soms zie ik mensen een set spelen op 1 a 2 machines, dan vraag ik me af waarom ik per se zoveel meer wil hebben. De meerwaarde weegt vaak niet op tegen de prijs, maar het is dan ook weer een kleine verslaving.

Soms zie ik mensen een set spelen op 1 a 2 machines, dan vraag ik me af waarom ik per se zoveel meer wil hebben. De meerwaarde weegt vaak niet op tegen de prijs, maar het is dan ook weer een kleine verslaving.

Zou dat niet stilaan als ziekte mogen aanvaard worden?
Ben 10 maanden geleden begonnen met terug hardware synths te kopen, heb er ondertussen al 6 en had me nog zo voorgenomen er niet meer dan 4 te kopen :engel:. En er staan er nog op het verlanglijstje :dubbel:
Gelukkig heb ik nog maar plaats voor 1 module en 1 synth met keys ;)

... of ik moest nog een rack bijkopen :)

Ik ben alles rustig aan aan het doen, net een mpc5000 op de kop getikt voor 1100 en 2 maanden oud..:)
Verder nog een vrius ti polar, en binnenkort eens kijken voor een ad/da converter met veel I/O

Foto komt zeker, eind deze week begin ik aan de verbouwing van de studioruimte (schilderen, nieuwe vloerbekleding, nieuwe verwarming, nieuwe meubels, aanbrengen foam en basstraps), als die klaar is volgen de foto's.

Foto komt zeker, eind deze week begin ik aan de verbouwing van de studioruimte (schilderen, nieuwe vloerbekleding, nieuwe verwarming, nieuwe meubels, aanbrengen foam en basstraps), als die klaar is volgen de foto's.

Sorry, maar ik had het tegen de TS. Waarom jij deze draad kaapt snap ik even niet?

hier volgt ff een foto, dit is allemaal tijdelijk wat je hierop ziet, aangezien de meubels en de muren nog gemaakt moeten worden:kroon:
en even kort, het geld op de bank zetten is geen optie, ik wil het belastingvrij houden:engel:

Attachments

• DSC_0146.jpg
    DSC_0146.jpg
    136,7 KB · Bekeken: 156
Die bank zit toevallig wel ff lekker.. Die ga ik gewoon nieuw bestoffen. Ik weet alleen nog niet wat ik met de akoestiek moet doen. Aangezien dit pas 1/3 van de kelder. En compartimenten maken is geen optie..

Trouwens, dit is nog een oude foto, de mpc5000 staat er nog niet bij

Dat zou evt wel kunnen, maar lange gordijnen zij flink duur

hier volgt ff een foto, dit is allemaal tijdelijk wat je hierop ziet, aangezien de meubels en de muren nog gemaakt moeten worden:kroon:
en even kort, het geld op de bank zetten is geen optie, ik wil het belastingvrij houden:engel:

Is dat hok akoestisch niet vreselijk?

Maar dan heb je ook kringloopwinkelkwliteit.. Niets daartegen, maar wil dat het toch een beetje fatsoenlijk uitziet

Kringloopkwaliteit :? Dat bestaat niet... en een pot met textielverf doet wonderen btw.

Maar begrijp mij niet verkeerd, want misschien wil jij graag honderden euro's uit wilt geven aan nieuwe, op maat gemaakte, 3 dubbel gezoomde gordijnen incl. railsysteem en 3 jaar durende garantieperiode voor het evt verkleuren van de stof :D dat kan natuurlijk ook.

Nee, waar ik het over heb is dat ik dat nog even achterwegenlaat, dan bij de gamma wat velletjes absorbtie haal, en dan aan 4mm mdf plaatjes ophang

Back