4000 euro

foto komt eraan, als ik alles een beetje heb aangesloten en opgeruimd. kabels liggen nu overal en nergens:P

ik zal eens ff gaan kijken voor die wat je noemde prophet, ook ga ik eens kijken naar de virus ti2 kbrd. eerst leren werken met de m3:D

Ik zou niet teveel in 1 keer kopen...
Zo haal je makkelijker het onderste uit de kan van je aankopen.

weet ik, daarom doe ik ook rustig aan;)

Ik zou ook niet voor die se 5600 gaan. Kijk dan bij thoman voor die t.bone sct series :-).

Zelfde als SE. Alleen de helft goedkoper. Je kunt ze ook beluisteren op de site!

Scheelt weer een paar honderd!

ik dacht dat iemand ons zat te belazeren met een 2de SF account met zogezegd 4 mille, enfin, was weer Paranoide van mij zeker. Ik had de laatste tijd soms dat vermoeden hier op het DSF. Maar kom hier niet vaak genoeg meer dus ja....
Veel succes met de 4000 euro ! (was het jaloezie? :D) nee hoor heb alles...bijna..

haha neppe accounts, nee sorry, ik heb het geld een week geleden in me hand gehad. 4 mill zou wel wat lekkerder zijn:P maar als microfoon heb ik al de tlm 103. aangezien ik nu echt de proffesionelere kant op wil, en niet meer dat homestudiotje wil zijn:D

Voor 4000 euro koop je toch geen professionelere kant? Alleen maar duurdere spullen. Nu we het erover hebben: ik heb nog 30.000 pop liggen. Iemand ideeën?

een goede computer : imac 27'' - 1500 euro (gewoon meteen goed doen)

RME geluidskaart: 850 (geen goedkope rommel kopen)

geen radias of M3 maar koop een goede analoge polyfoon (analoog = strakke basis)

eerst monitoren luisteren: KRK is redelijke allrounder maar ga echt luisteren

mics zijn er in verschillende prijsklasses maar een dure mic hoeft niet perse.
een Shure SM58 kost 98 euro en is al 20 jaar een standaard

haha neppe accounts, nee sorry, ik heb het geld een week geleden in me hand gehad. 4 mill zou wel wat lekkerder zijn:P maar als microfoon heb ik al de tlm 103. aangezien ik nu echt de proffesionelere kant op wil, en niet meer dat homestudiotje wil zijn:D

succes met uwe muziek, maar vooral met je eigen creatieve proces

:geslaagd:

nou heb ik dus onderhand een mac pro aangeschaft, en nog wat software....

Las op de site van Korg dat de Oasys alle synthese-engines van de gehele Korg-lijn in zich verenigt. Maar weet niet of je een Oasys-exemplaar kunt krijgen binnen je budget.

Back