4000 euro

Sorry, maar heb al de mpc5000 en de mpc 500( die ik overigens ga verkopen)

En nog een vraag, heeft iemand een idee over een goede ad/da converter? Ikzelf had motu 24 I/O of ssl madi AX. Voors en tegens?

De Echo audiofire is in ieder geval uitgesloten, daar had ik bleu screen problemen mee op me pc

Weer even een korte update, ik heb adam A7X monitors aangeschaft en een adam sub10. verder heb ik mijn presonus firestudio ingewisseld voor de steinberg MR816X. (firestudio is nu for sale)

heb maar alles omgegooid, die mr816 is een flop....

De Echo audiofire is in ieder geval uitgesloten, daar had ik bleu screen problemen mee op me pc

Je moet gewoon je PC problemen oplossen :D

Werk al jaren vlekkeloos met de AudioFire12 :halleluja

Je doet nu aan symptoombestrijding.......................:(
Maar je lost het probleem niet op.
Dan maakt het niet uit wat je koopt........

ja dat bedacht ik me dus ook, om een nieuwe pc te kopen, hij had wel erg veel blue screens...

ik was aan het denken aan de i7 van eye4, dat is wel een mooie+ goeie..

Weet niet of je nog microfoons zoekt.
Zowel zou ik zeker eens kijken naar Studio Projects, op het eerste oog lijken het cheape aziatische troep microfoons, toen ik er een ging testen kwam ik er achter dat je voor een lage prijs erg gedetaileerde opnames kan maken.
Geld voor al hun microfoons.

ik ben nu op het moment aan het kijken voor neumann km184 microfoons, heb nu een ruimer budget, en aangezien ik in de toekomst ook klassieke orkesten ga opnemen...

Ben de DM24 onderhand maar weer aan het verkopen, geweldig apparaat, maar niet wat ik zoek. ik ga eens informeren naar die GSR24M van A&H. schijnt een prachtig ding te zijn.

Weet niet of je nog microfoons zoekt.
Zowel zou ik zeker eens kijken naar Studio Projects, op het eerste oog lijken het cheape aziatische troep microfoons, toen ik er een ging testen kwam ik er achter dat je voor een lage prijs erg gedetaileerde opnames kan maken.
Geld voor al hun microfoons.

ik kan het beamen voor de b-1
ben wel overgegaan op U87 maar die b1's zijn erg goed voor t geld

Back