betreft klank

Rob1986

Stamgast
Hallo

Ik had een vraag, kben een enorme dance en trance freak maar ik kvroeg mij af hoe je deze sound maakte.
Hier alvast de link van het liedje
De klank die ik bedoel begint rond de 29 seconden en het klinkt nogal zwaar
maar zou graag zo een soort klank maken.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

alvast bedankt

groetjes

hallo

ik bedoel de harde klank die er rond zit klinkt zo wat vervormd distortion achtig hoor ik precies.
maar ik vroeg mij af of dat makkelijk te maken is zo een klank
Hopelijk begrijp je wat ik bedoel

Groetjes

rond de 2 minuten 20 seconden komt die harde klank nogmaals voor. Hij klinkt echt wel sjiek vind ik maar zou heel graag zoiets maken hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt

Groetjes

white noise of een clap ofzo met lange reverb....i.s.m. de kick? Is dat het effect dat je bedoelt?

wat ik bedoel is voornamelijk ook die harde bass er rond hoe je die maakt die verandert zo van klank precies klinkt precies vervormd maar het is alleszins een klank dat je nie veel hoort vind ik. die klank hoor je ook ongeveer opnieuw 29 seconden na de intro van het nummer rond de 30 seconden begint die en bij de 2min 20 komt m opnieuw die harde bass.
hopelijk begrijp je wat ik bedoel

Groetjes

ah dat geluidje eronder

iets met fm vermoedelijk

twee zaagtandjes, beetje detunen, dan met fm stoeien

dat zou kunnen, maar jij denkt niets speciaal met een LFO of een Distortion kwa effect want vind dat het zo krachtig klink maar ik ga het alleszins eens uitproberen met die zaagtand en detunen en FM
bedankt alvast he

Back