VintageWorks
Ouwe rot
Ik vind de Stage nog steeds de beste portable piano die er op het moment op de markt is. Dat ze geen synths meer maken als de G1/G2/NL1 is inderdaad jammer, maar ik heb de hoop nog niet opgegeven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze koers bevalt me beter dan die malle synths van ze. Zo zie je maar![]()

Wishfull thinking of insider info ?Ze komen ongetwijfeld weer met iets heel gaafs soon, don't worry

(Ik heb twee Clavia's die afwijkend zijn en eentje die gesigneerd is door het ontwerpteam) Ook eentje met die net iets afwijkende kleur in het begin?Het is de NAMM versie...
Als je in-zoomt kan je net nog lezen dat er 'NIOSE' ipv 'NOISE' staat
En die gaat m'n collectie voorbij...(Ik heb twee Clavia's die afwijkend zijn en eentje die gesigneerd is door het ontwerpteam)
Wout

Het is de NAMM versie...
Als je in-zoomt kan je net nog lezen dat er 'NIOSE' ipv 'NOISE' staat
En die gaat m'n collectie voorbij...(Ik heb twee Clavia's die afwijkend zijn en eentje die gesigneerd is door het ontwerpteam)
Wout

Zie ik het nu goed dat de Nord piano zo ongeveer hetzelfde is als de Electro, maar dan met het hele orgel gedeelte eruit gehaald?
Als dat zo is, ben ik toch wel benieuwd hoeveel ze van de prijs hebben afgehaald![]()
Jawel hoor, kijk maar op de foto: EP Tines, Reeds, Harpsichord. Denk zowat heel de pianosectie van de Electro, behalve de sample bank.Ik dacht gelezen te hebben dat het alleen een piano betrof. Geen orgel, maar ook geen electric piano's.
Dat heb je goed gezienZie ik het nu goed dat de Nord piano zo ongeveer hetzelfde is als de Electro, maar dan met het hele orgel gedeelte eruit gehaald?
Als dat zo is, ben ik toch wel benieuwd hoeveel ze van de prijs hebben afgehaald![]()

...
Wat hebben ze in de tussentijd gedaan...
Wout

Wat hebben ze in de tussentijd gedaan...
Wout

Dat heb ik al eens geschreven...Volgens mij weet jij meer dan ons Wout, wat kunnen we nog verwachten uit Zweden![]()