je kant toch ook naderhand gewoon je velocity veranderen (in je sequencer)
In 1 keer bepaalde velocity geven aan bepaalde noten kan iedere sequencer wel
je kan als je een DAW gebruikt voor opnames in de pianoroll ook met een lijn in 1x de velocity overal gelijk zetten na inspelen,.
Zou behoud je toch je aanslag gevoeligheid voor evt. synthparts e.d. die je neem ik aan ook uit de triton wilt halen
kheb alles geprobeerd om de velocity van mijn sound te corrigeren maar, de
aanslaggevoeligheid is nog altijd aanwezig. zo kan ik toch geen drums spelen.
kmoe dan altijd keihard drukken aan de toetsen. ECHT VERVELEND!!!
kheb alles geprobeerd om de velocity van mijn sound te corrigeren maar, de
aanslaggevoeligheid is nog altijd aanwezig. zo kan ik toch geen drums spelen.
kmoe dan altijd keihard drukken aan de toetsen. ECHT VERVELEND!!!
Een drummer slaat de 1e keer toch ook harder dan de andere keer dus dat maakt niet uit , gewoon even oefenen
Probeer ook eens een andere velocity curve
here is no actual on or off setting,you can alter the Velocity curves(in global menu),which gives different velocity settings to give you a desired playing sensitivity which is similar to turning it on or off
You'll find the settings within the Global page menus,you'll find the info on Page 113/114 of the Parameter Guide for the various curve settings.
setting 8 will give you the closest effect to turning it off so that no matter how soft or hard you play the notes will play with the same volume (obviously this will affect the playing of timbres in combi mode who rely on velocity switching to bring sounds in or out)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.