[Dubstep] The Lone Gun Man

LeBonTon

DoubleClicker
Ik ben bezig met mijn 3e dubstep track en ik moet zeggen dat ik toch aardig veel plezier kan maken met dit genre :okdan:

Dr moet nog een hoop aan gesleuteld worden: ik ben nog niet tevreden over de tweede break..en ik moet nog wat meer editjes maken.

Toch wilde ik m graag met jullie delen.

feedback is meer dan welkom! :peukie:

Attachments

• The Lone Gun Man.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 97
Downloaden gaat heeeeeeeeel langzaam (dacht zeg t maar ff)

Dat nintendo geluidje is dat Mario die een paddestoel eet? :D Verder is het wel een lekker mellow nummer, ik vind zelf (net als met d&b) harde Dubstep beter om op te dansen maar dit gaat prima met mn joinjte op de bank, vooral die king tubby break is lekker (ik bedoel de partij echo en delay rond 3.20 ofzo)

Toch mist het ergens nog een leidend draadje, wat meer sound fx erbij soms mischien?

Lekker :okdan: Imho is dit dub en geen dubstep voor zover ik daar verstand van heb...

Thanks voor de reacties! Tja ik ben ook niet echt een hokjes expert....maar ja hoe noem je zoiets dan?

het paddo geluidje komt uit de chipsounds vst....en ik mis ook wat....maar heb nog niet echt een idee...ik zal eens wat meer vage fx proberen.

Dit is echt wel dubstep, geen dub. En zo rustig is het niet eens ivm wat ik normaal aan dubstep luister.. Klinkt goed verder ;] Misschien dat whoohoow sampletje wel in teveel van die nummers gehoord.

Dit is echt wel dubstep, geen dub. En zo rustig is het niet eens ivm wat ik normaal aan dubstep luister..
Whatever, klinkt lekker. Ik dacht alleen dat dubstep wat steviger, sneller was (goldie etc.). Dit doet me denken aan aswad nummers uit de jaren 80.

Ah zo, mjah Goldie is meer dnb/jungle. Al heeft ie ook wel rustige tracks gemaakt en ik niet weet wat hij atm maakt. Agja het is ook allemaal wel een beetje dub eigenlijk anders was het ook geen 'dub'step geweest..

Klinkt goed vriend :okdan:

allemaal bedankt voor de lovende woorden :okdan:. Ik ga vanavond/vannacht eens lekker pielen of ik niet nog iets van een lead ofzo er eruit kan persen.

Ik zal de resultaten hier posten.

versie 1.2

versie 1.2

Ik heb weer wat zitten rommelen....de rasta heeft het veld geruimd, een extra arabesque synthje in het dub stuk erbij, wat extra editjes en een chip-arp-stab in het ruigere stuk.

Attachments

• The Lone Gun Man 1.2.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 105
Thanks allemaal! ben nu het "arabische" synth geluidje aan het proberen na te maken...was een ableton preset die ik niet kan aanpassen.

Als ie af is zal ik een 320 mp3tje posten voor de liefhebbers.

Thanks...ik ga dr vanmiddag weer eens even voor zitten...

Back