sh-101 kapot

reynier

de heer
Hoi, ik heb een verkeerde voeding in mijn sh-101 gestopt en nu is hij zo goed als dood. Er komt alleen nog een brom uit en er gaan wat lampjes branden.
Weet iemand of ik deze in de buurt van Den Haag kan laten maken? Als het in Den haag niet kan, waar kan ik hem dan het beste laten maken?

Dank

Oe, dat zuigt. Hopelijk krijg je hem weer aan de praat.

Damm verkeerde bezuinigingen geen originele voeding kopen..

Succes ,Zal wel weer goed komen.. Sh101 lijkt mij geen prettige bak om na te kijken. Zal geen goedkope grap worden.. denk ik

101 is juist best makkelijk om na te kijken.

Zoek maar eens op Roland service center. Heb je er zo eentje boven DenHaag.

Trouwens wel knap, sinds 2005 geregistreerd staan en nu pas je eerste bericht posten ;-)

101 is juist best makkelijk om na te kijken.

Zoek maar eens op Roland service center. Heb je er zo eentje boven DenHaag.

Trouwens wel knap, sinds 2005 geregistreerd staan en nu pas je eerste bericht posten ;-)

Ik zie inderdaad 3 service centers, maar niet echt in de buurt van Den Haag. Als er niks is in de buurt van Den Haag is ga ik hem wel opsturen, maar ik wil graag even weten of er iets is in de buurt van Den Haag. Ik kan zelf niks vinden. (beetje laat ja met mijn eerste post. Vond dit wel een mooi moment)

Bel Tach en Tally, en vraag of zij een adres weten...

Ik denk dat ik er wel uit ga komen. Goed om te weten dat ik hem beter niet naar roland service center kan sturen. Zal waarschijnlijk Amsterdam worden.

Bedankt voor de tips!

Back