Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zoek eens op het forum op "supersaw". Dan ben je er.
En als je even neerzet met welke synths je werkt/hebt, kan ik je een korte tutorial uitleggen.
Wil je uitgebreide info, check dan de synthese cursus op www.audionetwork.nl
If I really look at the essential stuff that we use, it’s all about ES1, ES2 and EXS24, and that’s it! It’s so amazing what you can do with stuff like that. I’m lucky enough to have a lot of other synthesizers here, but those are just for inspiration.

Dat is wel apart, van synths kijken inspiratie krijgen. Zou dat net zo zijn als die andere draad van Hilltree (no offence dude, ik vind het geniaal): een plaatje renamen naar .wav en dan krijg je muziek (of als je geen muziek hoort: geluid). Zo renamed hij een beeld van een synth in gedachten en er komt muziek uit.al die synths alleen ter inspiratie
die andere draad van Hilltree (no offence dude, ik vind het geniaal): een plaatje renamen naar .wav en dan krijg je muziek

waar kan ik die thread vinden?![]()

Ja.. respect de skills man!skills is belangrijker.....

, had ie het toen maar gedaan heheSnap ik, moest alleen even denken.en voor kalusi, kunde is belangrijker![]()