Welke Synth gebruikte Armin van buuren bij "communication"

mmmm ja zo ongeveer wel, hij is gwn goed!

ja ik heb de vengeance cd's gekocht, ze zijn te gek! vooral de bassdrums

thx voor de reacties

Als je geen supersaw krijgt uit Sylenth1 (het heeft niet veel zin om elke keer op te dreunen wat je hebt - zet het gewoon allemaal in je signature neer), lever dan in godesnaam je hele zwik apparatuur maar in.

Verder was Communication uit '99, en toen zat inderdaad iedereen nog vrolijk met de JP te kleuren.

Gear: Cubase 5 | Spectrasonics Omnisphere | Spectrasonics Trilogy | Spectrasonics Stylus RMX | GForce Minimonsta | Sonic Chage, synth1, sylenth, korg legancy collection, Tone 2 Gladiator, Rob papen a & p , refx nexus en vanguard

Je bezit voor 1000en euro's aan software, en hebt samplecd's nodig voor een supersaw? Onlogisch. Je hebt allang alles wat je nodig hebt. Met al die instrumenten heb je een complete studio. Neem bijvoorbeeld je Omnisphere, daar kun je ontzettend dikke leads en bassen uithalen :kroon:

Hey Error, er is ook een QUOTe+ knop... scheelt je een hoop werk

ik werk met omnisphere, minimonsta, synth1, sylenth, korg legancy collection, Tone 2 Gladiator, Rob papen a & p , refx nexus en vanguard en nog wat maar dat word teveel xD

Hmm,...Lijkt me dat je met die plugs toch wel meer dan eens een superzaagje in de presets bent tegengekomen!
Als dat niet zo is,.. dan zou ik me maar es meer gaan verdiepen in je software.

Hey Error, er is ook een QUOTe+ knop... scheelt je een hoop werk

Bedankt voor de tip :kroon:

@ Arlon: Misschien is een cursus iets voor je? Door met die Vengeance cd's te werken leer jezelf niets, de geluiden van de Vengeance cd zijn teveel gebruikt in commerciele releases :r Volgens je gearlist heb je alles al in huis. Als je een eerlijke mening wilt: Had nooit ál die softsynths (twv 1000en euro's) gekocht(?) en had je een gratis DAW gedownload, Synth1, Shortcircuit en een paar van die Vengeance cd's erbij. Had je voor de rest van het geld lekker op vakantie gekund! 8)

Aansluitend op Gijs @0.46 - Al 20 jaar jan! :D

Happy newyear guys!!

Snap ik, moest alleen even hieraan denken.

Wat valt die hier door de mand zeg.
Ik had hem nog nooit echt horen "praten"

Maar met z'n "I got the skills"and "Fuck it" constant ben je toch wel een beetje zielig. En dan heb ik het nog niet eens over zijn engelse uitspraken tussendoor.

Een beetje een zieleppot geworden die Jean.....

Maar dat is mijn bescheiden mening.

Paul

wow die dude heeft echt teveel kapsones..

Ik mag toch hopen dat ik nooit zo word?

(ik had het over DJ Jean)

wow die dude heeft echt teveel kapsones..

Ik mag toch hopen dat ik nooit zo word?

(ik had het over DJ Jean)

Kapsones vind ik nog niet eens zo erg.
Als je goed bent mag je dat best zeggen (maar dan moet je ook wel echt goed zijn)
Jean is op zijn gebied best goed. Hij heeft in het verleden zeker zijn talent laten zien. Dus wat kapsones mag best, maar het gaat om de manier waarop hij dat verpakt.
Hij doet zichzelf interessant voorkomen door veel engelse termen te gebruiken. Hij wil stoerheid tonen door te pas en onpas het woord "Fuck" te gebruiken. En iemand die op deze manier zichzelf presenteert heeft voor mij bij voorbaat een rood vlaggetje bij zijn/haar naam.

Paul

Altijd al een hekel gehad aan die walgelijke gozer. Zo'n drugs kop ook. Dat "Launch" liedje is het enige wat ik van hem ken, heeft 'ie eigenlijk wel iets anders op de radio gehad?

Altijd al een hekel gehad aan die walgelijke gozer. Zo'n drugs kop ook. Dat "Launch" liedje is het enige wat ik van hem ken, heeft 'ie eigenlijk wel iets anders op de radio gehad?

Wat je "op de radio heb" is natuurlijk niet het hoogste streven.
Jean heeft wel meer hit(jes) gehad.

Maar Jean is wel 1 van de pioniers in Nederlnd op dj gebied. Hij stamt nog van de generatie Michel de Hey e.d.

Oude mannen nu (voor dit soort werk), maar wel hun sporen verdiend. Jean was ooit een vaste dj in de de toonaangevende It, maar dat is allemaal lang geleden.

Ik heb idd ook het idee dat Jean wat teveel met zijn neus in het verkeerde poeder heeft gezeten.

Paul

Bedankt voor de tip :kroon:

@ Arlon: Misschien is een cursus iets voor je? Door met die Vengeance cd's te werken leer jezelf niets, de geluiden van de Vengeance cd zijn teveel gebruikt in commerciele releases :r Volgens je gearlist heb je alles al in huis. Als je een eerlijke mening wilt: Had nooit ál die softsynths (twv 1000en euro's) gekocht(?) en had je een gratis DAW gedownload, Synth1, Shortcircuit en een paar van die Vengeance cd's erbij. Had je voor de rest van het geld lekker op vakantie gekund! 8)

Idd, bijvoobeeld de synthesecursus van www.audionetwork.nl
Het maken van supersaws is één van de essentiele onderdelen van de cursus.
Het meeste gebruiken we daar sylenth1, subtractor en thor (reason) maar ook synth1, predator en dominator.

Check it! :mega:

Armin van Buren is zo naughties ;)

vanaf nu geen DJ Jean meer in mn dj booth :P als iedereen dronken was wou ik nog wel eens "love come home" of "supersounds of the 70's" opzetten.. jammer maar helaas Jean! ;)

Het is gewoon een arrogante kwal maar dat krijg je met al die troep in z'n neus! Hij is in Nederland 'wereldberoemd' maar daar buiten nauwelijks bekend. Vind hem ook niks bijzonders, toen al niet en nu al helemaal niet.

Back