Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je geen supersaw krijgt uit Sylenth1
Gear: Cubase 5 | Spectrasonics Omnisphere | Spectrasonics Trilogy | Spectrasonics Stylus RMX | GForce Minimonsta | Sonic Chage, synth1, sylenth, korg legancy collection, Tone 2 Gladiator, Rob papen a & p , refx nexus en vanguard

ik werk met omnisphere, minimonsta, synth1, sylenth, korg legancy collection, Tone 2 Gladiator, Rob papen a & p , refx nexus en vanguard en nog wat maar dat word teveel xD
Hey Error, er is ook een QUOTe+ knop... scheelt je een hoop werk

Volgens je gearlist heb je alles al in huis. Als je een eerlijke mening wilt: Had nooit ál die softsynths (twv 1000en euro's) gekocht(?) en had je een gratis DAW gedownload, Synth1, Shortcircuit en een paar van die Vengeance cd's erbij. Had je voor de rest van het geld lekker op vakantie gekund! 
Kerel, neem nog een snuif("DJ" Jean dan.)
Snap ik, moest alleen even hieraan denken.
wow die dude heeft echt teveel kapsones..
Ik mag toch hopen dat ik nooit zo word?
(ik had het over DJ Jean)
Altijd al een hekel gehad aan die walgelijke gozer. Zo'n drugs kop ook. Dat "Launch" liedje is het enige wat ik van hem ken, heeft 'ie eigenlijk wel iets anders op de radio gehad?
Bedankt voor de tip
@ Arlon: Misschien is een cursus iets voor je? Door met die Vengeance cd's te werken leer jezelf niets, de geluiden van de Vengeance cd zijn teveel gebruikt in commerciele releasesVolgens je gearlist heb je alles al in huis. Als je een eerlijke mening wilt: Had nooit ál die softsynths (twv 1000en euro's) gekocht(?) en had je een gratis DAW gedownload, Synth1, Shortcircuit en een paar van die Vengeance cd's erbij. Had je voor de rest van het geld lekker op vakantie gekund!
![]()