Dj ijsklontje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Ik zag dit staan als reclame op myspace, en met zon gekke naam trek je mijn aandacht wel dus ik klikte erop

Toen zag ik ineens dit op zn website

Mijn afkeer tegen drive-inn's en DJ's groeit met de dag mede dankzij dit soort belachelijke onzin.

Je kan ook klikken op die sets ontdekte ik net.

De DJset voor 1500 personen bevat wel 16 par 56's, 12 martin scanners, wel 4 spiegelbollen en een trus van totaal 12 meter.

Het mag dus wat kosten

Je kan ook klikken op die sets ontdekte ik net.

De DJset voor 1500 personen bevat wel 16 par 56's, 12 martin scanners, wel 4 spiegelbollen en een trus van totaal 12 meter.

Het mag dus wat kosten

Leipe shit ouwe......jwt.

Sorry ronegen maar ik bevind mij niet in de dj/drive-inn scene. Jammer dat je meteen weer zo persoonlijk moet worden of ben jij toevallig dj ijsklontje ?

Ik snap dan weer neit waarom je weer mijn muziek erbij moet betrekken, jij daarintegen trekt alleen maar noodles uit je synth, vaak nog uit de maat ook.

Wie kaatst .................

wat centjes ???

Als beginnend/onbekend DJ (of whatever) is dat echt way to much hoor. Als je alleen bent als artiest kan je hooguit 250 vragen, dj ijsklontje doet er een schepje van 100 euro bovenop. En dan de prijs van zn grootste set slaat echt alles er zijn professionele PA bedrijven met veel betere en mooiere spullen die het voor minder doen !

Ja , wat centjes weetjewel, synoniem voor wat geld..
Ah, je past je post aan.. oke.

Voor zover ik weet zijn er geen richtlijn daarvoor.. , ombekende dj mag max. zoveel vragen bekende max. zoveel.. Das onzin.
En wat dan nog? Zijn prijzen zijn misschien hoog vergeleken met andere bedrijven maar dan is het alsnog aan de klant zelf of hij akkoord gaat met dat bedrag. In ieder geval niets waar jij je zorgen over hoeft te maken denk ik ?

Of zit hij inderdaad in jouw vaarwater zoals Ronegen zegt? En maak je je daarom zo druk om die gast..

Voor zover ik weet is er geen richtlijn daarvoor.. , ombekende dj mag max. zoveel vragen bekende max. zoveel.. Das onzin.

Voor zover jij weet idd. Ik herhaal het voor de laatste keer, 7 jaar, PR medewerker, middelgroot podium, FOH/MON Technicus.

Voor zover ik weet zijn daar dus WEL richtlijnen voor.

Zijn prijzen zijn misschien hoog vergeleken met andere bedrijven maar dan is het alsnog aan de klant zelf of hij akkoord gaat met dat bedrag. In ieder geval niets waar jij je zorgen over hoeft te maken denk ik ?

Of zit hij inderdaad in jouw vaarwater zoals Ronegen zegt? En maak je je daarom zo druk om die gast..

Nee hij zit niet in mijn vaarwater, en ja je hebt wel gelijk, ik moet me geen zorgen maken en ook niet zo druk. Maar ik irriteer me wel bond en blauw aan dit soort amateuristisch gelummel.

Voor zover jij weet idd. Ik herhaal het voor de laatste keer, 7 jaar, PR medewerker, middelgroot podium, FOH/MON Technicus.

Voor zover ik weet zijn daar dus WEL richtlijnen voor.

Excuus dat ik niet op de hoogte ben van jouw zeer ervaren verleden en huidige werkzaamheden.

Ik snap echter nog steeds niet waar je je druk om maakt. Ik zou me eerder druk maken om iemand die voor heel weinig cash werk van je afpakt waardoor jij minder te doen hebt in deze tijd.
Begrijp ook dat het uitten van je frustratisch op dit forum weinig zin heeft.. Doe dit dan tegenover je collega's in de PA, mooie discussie voor collega's onderling :)

Ik snap echter nog steeds niet waar je je druk om maakt. Ik zou me eerder druk maken om iemand die voor heel weinig cash werk van je afpakt waardoor jij minder te doen hebt in deze tijd.
Begrijp ook dat het uitten van je frustratisch op dit forum weinig zin heeft.. Doe dit dan tegenover je collega's in de PA, mooie discussie voor collega's onderling :)

Je hebt echt gelijk hoor, maar het moet er gewoon echt uit bij mij, dit soort gekke dingen pik ik niet :D

Dat dj tiesto nou 350 euro vraagt zou me niets uitmaken, maar een onbekende dj met een gekke naam en alleen maar B apparatuur, geen fatsoenlijke fotos + bio, tja daar kan ik echt niet tegen.

Je kunt je naam beter veranderen in Grote Zeikerd ipv van dat Major Hostage. Echt laat die Maikel lekker man, jij komt toch uit Zeeland? Wat kan jou je het nou ruften dat hij in Amsterdam voor veel te veel geld dj sets verkoopt?

Voor de rest ben ik het eens met Ronegen.

Herhaal jij maar ff dat je voor een buurthuis 7 jaar wat bandjes heb mogen uitnodigen hoor. :Z:z

ik lees het nu pas goed, sinds wanneer boekt een PR medewerker bandjes??? Waar kom je vandaan document 1?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back