*Track* Checkout Time

><i

Leipste Lid!
nog niet helemaal af, maar dit is wel ongeveer hoe die zal worden. enkele schoonheids/cosmetische wijzigingen daargelaten

Graag uw aller wijze woorden!

schiet me maar af

Checkout Time

*aparatuur gebruikt:
1 x k-station
1 x pulse
1 x mc505 (ride)
paar samples

Laatst gewijzigd:
Sjemig wat een irritante wekker heb jij zeg. ;)

Wel stoer dattie een pitch bend heeft.

De track is ook wel grappig. Die stille stukjes snappik niet zo hoor. Mij iets te stil, of dat bij de stijl hoort?

STRAK STRAK STRAK in mijn trainings PAK PAK PAK :)

Wel vette sounds. vooral die scheurende rond de 3 minuten.
Geen liefhebber van dit genre.

:doei:

Origineel geplaatst door fuse
Sjemig wat een irritante wekker heb jij zeg. ;)

Wel stoer dattie een pitch bend heeft.

De track is ook wel grappig. Die stille stukjes snappik niet zo hoor. Mij iets te stil, of dat bij de stijl hoort?

opbouwend bedoel je???? .... wat had je gehoopt

ik wel , het is neem ik aan een soort van harde hardstyle trackie lijkt het tenminste.

comments:

- track is nog te leeg en nog flink in aanbouw vind ik.

- die acidachtige geluidje is te iel en te standaard, doe er wat geks mee gooi hem door een flinke filter lfo ofzo en laat hem constant veranderen om hem spannender te maken desnoods oversturen en wat reverb erop doen.

- die 2e unison hoover geluidje is cool en kan je goed gebruiken in deze track , maar je doet er te weinig mee tis gewoon recht toe recht aan de hele tijd.

- je kick zit lekker en is goed! (waldorf pulse tha man whehehe)

- sample is leuk, alleen wat verknippen zou ik zeggen en hem helemaal inlaten passen zodat je er ook wat gelipte volgordes mee kan maken.

hmmm dit klinkt allemaal wel heel negatief eigenlijk, niet bedoeld zo hoor, je hebt de goede ingredienten bij elkaar genomen alleen ik zou de track gewoon overnieuw beginnen met dezelfde geluiden om er een beter geheel van te maken . :okdan:

Origineel geplaatst door ><i
opbouwend bedoel je???? .... wat had je gehoopt

tuurlijk opbouwend lijkt me , maar de leegte is veels te lang en het mist nog wat percussie die het geheel naar een climax voeren whehehe

heeft wat weg van chigaco hardhouse us-style whehehe

Waar ik nu wel eens benieuwd naar ben is bv endonyx, ik zie je positief en negatief commentaar geven,je hebt je eigen visie op hoe jij de track anders zou doen. Waar ik nieuwsgierig naar ben en wat me op zich heel interesant lijkt is dat jij een remix maakt van de nummer dat je beoordeeld bv dat van xi nu,en jou visie laat horen:)

ideetje?

ow jah hoor zou dat wel willen, alleen ik ben hondstraag met tracks bouwen dus dat zou niet opschiten en by the way ik heb geen waldorf pulse en de k-station...nee ik heb albino en simsynth whehehe ;)

wellicht hehe, maar dan kna ik de wilde lfo filter + distorsion niet doen van de k-station whehe,......

HET ANDWOORt

><i paast mij de file van die patches van de k-station en de midid file van de track + wat samples en zodra v-station uit is ga ik aan de slag hihihi

Origineel geplaatst door Shivah
Waar ik nu wel eens benieuwd naar ben is bv endonyx, ik zie je positief en negatief commentaar geven,je hebt je eigen visie op hoe jij de track anders zou doen. Waar ik nieuwsgierig naar ben en wat me op zich heel interesant lijkt is dat jij een remix maakt van de nummer dat je beoordeeld bv dat van xi nu,en jou visie laat horen:)

ideetje?

Jij heb helemaal nog geen commentaar gegeven :) voel je vrij :D

eerlijk gezegd vind ik hem nog niet goed genoeg om uit te brengen , maar het zou wel een track kunnen worden dat dat wel zou kunnen ! ;)

Track

Track

Hey ><i

Heb je track beluisterd en ben erg benieuwd wat je er verder mee doet, aangezien die nog niet af is. Ik vind dat analoog achtig geluidje op zich wel ok om iets mee te doen maar je zou die misschien wat meer body kunnen geven door het te layeren ofzo. Maja, het is nog niet af dus zal ik ook verder niet te veel bazelen. O ja, wees vooral niet bang om wat uitgebreidere percussie te gebruiken...je hebt de apparatuur...:) Dat kan best toch?

Veel succes!
CH@M

ik vinnem lekker...

Echt "zo'n zorgen opzij en gaan" nummer :D

errug leuk zo na het weekend

:dj:

Back