Zoom met synth

Ice Age Druid

Stamgast
Zou ik een zoom 1010 of 2020 met mijn nord lead kunnen gebruiken? Any ideas? Andere suggesties voor effecten ook welkom. Liever niet te duur (tot €50), tweedehands mag.

Any help appreciated!!

Zou ik een zoom 1010 of 2020 met mijn nord lead kunnen gebruiken? Any ideas? Andere suggesties voor effecten ook welkom. Liever niet te duur (tot €50), tweedehands mag.

Any help appreciated!!
Kan? Alles kan, :). Alleen is het de vraag of je achter een pracht van een Nord Lead een Zoom(mijn ervaring) ruisbak zet. Je kunt waarschijnlijk beter een Roland DEP-5 pakken. Of een Quadraverb vind je voor de prijs die jij daar aangeeft. Ik zou persoonlijk iets als een Ensoniq DP/4 pakken, maar dat is een andere prijsklasse
Zoek eens ook op andere merken, zoals Korg, Yamaha, Roland, Sony, ART, Digitech, Alesis , Behringer(:r) en Line 6.

Beknibbel niet teveel op je effecten, een slechte effectenbak is werkelijk verwoestend voor je geluid. Betaal liever iets meer voor wat goeds.

Any help appreciated!!

nordlead heeft 4 outs
toch
wat kvaak deed vanwege de ultra interface van die nords patchte de sounds die ik kort en tweackable vondt [percusionistishe] tba like sounds nr66 standaard
die deed ik door een tube distortion ...hoeft ook niet veel te kosten soms 80 + tot 120 gainiac ofso rocktron

en de andere ouuts bv door een dep5[die heeft een mix knop waarje snel t " verzuipen van sound " kan wegdraaien ...
of een quadraverb bv is erg goed voor zn geld

ik gebruik nu een studio quad soms voor 100.- te koop
:doei:
sc6 nord lead = goeie studio tool
die niet moet verneuken met een kxt fx

Back