Hoe heet dit nummer? 20 euro vindersloon!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb net een uurtje onderzoek gedaan maar niet gevonden. Kwam er idd ook achter dat er een hele scene die-hard B & A trainspotters is. Grappig..
Hopelijk is 't geen library, daar zijn er miljoenen van dit soort van. Moeilijke shit :) Ik ga nog wel proberen en zal ook 'ns wat navraag doen bij collega's
Dit alles doet me ook denken aan dat 'The Dirty Cowboy' filmpje op Youtube

Ik denk zelf dat dit idd uit een soort library komt, zeer moeilijk te achterhalen, maar ook dat zal wel ergens gearchiveerd zijn!

Je hebt toch ook van die muziekherkenningssoftware voor de iPhone of andere telefoontjes tegenwoordig... wat zegt die?

Rob Papen is het niet, dat hebben we al eens aan hem gevraagd;)
Toch bedankt:D

Ik heb een mailtje naar Sonoton gestuurd om te vragen of het bij hun bekend is.

Want het zou inderdaad wel eens library muziek/rechtenvrije muziek kunnen zijn.

Zo hebben Bas en Aad vaker dat soort platen gebruikt.

In het geheim van de sleutel:
- Geluidsmuziek voor amateurfilmers (Label Omega (later naamsverandering naar Dureco) )
- Sfeermuziek voor filmers (Label onbekend)

In de diamant:

- Dezelfde 2 als hierboven
- Stereo-Muziek voor Filmers (Label Phillips)

Je hebt toch ook van die muziekherkenningssoftware voor de iPhone of andere telefoontjes tegenwoordig... wat zegt die?

Ik heb het met Shazam geprobeerd op verschillende stukken in het filmpje en die herkent niets.

Wat misschien te proberen is is om het via (het management van) B&A erachter te komen wie voor die serie de montage heeft gedaan en deze persoon te benaderen.

Ik heb het met Shazam geprobeerd op verschillende stukken in het filmpje en die herkent niets.

Wat misschien te proberen is is om het via (het management van) B&A erachter te komen wie voor die serie de montage heeft gedaan en deze persoon te benaderen.

ts had al aangegeven dat gedaan te hebben en ze verwezen hem door naar nob, tegenwoordig naa.

Ik heb je advies opgevolgd Mark E.
De vinder krijgt een Moog Voyager cadeau;)

Ik heb er alles voor over dit nummer in handen te krijgen:P

En inderdaad Adjust, we hadden het al aan Adriaan gevraagd en hij weet het niet.

Ik heb je advies opgevolgd Mark E.
De vinder krijgt een Moog Voyager cadeau;)

WTF! 8D ik zou nu bijna gaan zoeken, alleen weet ik echt niet waar te beginnen :D
maar een Voyager?! ik bedoel. het bedrag schiet van 20euro naar 150 en dan zo naar 1500!!!
en dat voor een B&A hitje. :halleluja:D:dj:

Ja ik heb alles over voor dit nummer:D
En als ik jullie hiermee kan motiveren om te helpen zoeken, doe ik het graag.

PS. Ik koop dan een NIEUWE (geen tweedehandse) Moog Voyager (type naar keuze) voor degene die hem vindt.

Volgensmij is Bas toch echt de leider van die die hard B&A crew.. ;)

Ik kijk ook nog even wat ik kan bereiken... Niet voor het geld, maar puur omdat iemand dit moet weten!!

Trouwens... Ik hou zelf niet zo van publiciteit ofzo.. Dus dit is meer een tip voor iemand anders.. Maar ik weet dat Timur (DJ van radio 3FM) elke week (hij presenteert elke weekendmiddag een radioprogramma) een weddenschap doet met zijn co DJ. Hierin zegt hij dan iets als: "Ik wed dat er iemand luistert die weet welke stem er achter het tijdnotering cassetebandje schuilt". Zijn co DJ zegt dan standaard... "Dat kan toch niet Timur!"

Misschien is het leuk om deze als weddenschap bij hun aan te bieden, er luisteren veel mensen naar de radio, dus wie weet!

Mijn beloning voor de tip hoeft dan geen moog voyager te zijn, maar een acces virus TI ofzo.. das toch een stuk goedkoper!

:p

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

En nuttige tips Vanballen:P

En BRZ, zie je Aad Klaris wel eens?

Zoja, zou je dan aan hem kunnen vragen voor de zekerheid of hij het nummer kent?:)

Ik hoop dat we het nummer vinden:D

Ja ik heb alles over voor dit nummer:D
En als ik jullie hiermee kan motiveren om te helpen zoeken, doe ik het graag.

PS. Ik koop dan een NIEUWE (geen tweedehandse) Moog Voyager (type naar keuze) voor degene die hem vindt.

ohlala, het zoeken kan beginnen:D

:maffia:mijn research:maffia:

Bassie en adriaan is gedaan door Adrina, waar ik een mail naartoe heb gestuurd.
Nadat ik deze mail verzonden heb ben ik erachtergekomen dat de filmpjes verwijdert zijn na een auteursrechtenclaim van Adrina BV...
youtube schreef:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Bassie Produkties B.V.-Adrina Produkties B.V.-Magicland B.V..
Willen ze niet dat iemand weet dat het gewoon een nummer van hunzelf is?

Dat idee zou kunnen, maar wel heel erg vreemd zijn?

Mijn gedachten gaan nou naar een nummer die in opdracht zou zijn gemaakt. dat weer terugkomt op de eerdergenoemde rechtenvrije muziek of library.

Nou maar even wachten op een reactie van de mail van Adrina...
ben benieuwd wat ze te melden hebben...

ik kwam zoveel sites tegen waarbij er hele discussies waren over deze tune.
ts heeft deze vraag op behoorlijk wat sites gesteld dus ik denk dat bassie en cornuiten helemaal gek worden van alle mailtjes die ze hierover krijgen :p

Meen je dat nou serieus? Zo ja, waarom? Daar ben ik nu wel heeeeel benieuwd naar...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back