Hoe heet dit nummer? 20 euro vindersloon!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:maffia:UPDATE:maffia:

gister had ik al gepost dat ik een mail heb gestuurd naar Adrina B.V.

Hier ben ik niks mee opgeschoten, enkel dat ze al meerdere mails hierover gekregen hadden en dat ik een mail zou kunnen sturen naar Frontline die de eerste beelden van "B & A" zou hebben bewerkt.

maar dit zou ook wel geen oplossing zijn omdat dit al eerder zou moeten zijn geprobeerd, maar toch stuur ik een mail om naar een volgende aanwijzing te komen...

Ik doe pas mee als me een riante villa in een luxe buitenwijk wordt beloofd.

Heerlijk deze thread.. ik kan me hier gewoon echt mee vermaken.. Het is dat ik mn studio aan het verplaatsen ben, anders ging ik weer meezoeken!

Heerlijk deze thread.. ik kan me hier gewoon echt mee vermaken.. Het is dat ik mn studio aan het verplaatsen ben, anders ging ik weer meezoeken!

Haha is je studio groot ?

Wat voor synth? Hebje? Kan je ander het nummer ook coveren ? ik zou nog best meer covers willen.

Een Little Phatty voor een covertje dan :P ? Dan ga ik direct aan de slag...

Een Little Phatty voor een covertje dan :P ? Dan ga ik direct aan de slag...

Nee, dat doe ik niet, je zou nog wel meer bassie en adriaan covers voor me kunnen dan maken we daar een leuk bedrag voor. Gewoon een paar euro dus... IK denk dat de rest van die forum ook we een cover wil horen.

Groeten Bas

Mmm, gisteren hadden B&A de sound van de clipjes eraf laten halen (copyright kwestie), maar nu staan ze er gewoon weer op. Misschien zijn ze bang voor een achterstallige rekening als het een en ander uitkomt

Haha is je studio groot ?

Wat voor synth? Hebje? Kan je ander het nummer ook coveren ? ik zou nog best meer covers willen.

Mijn studio was reteklein.. en nu iets minder klein.Ik was bezig te verplaatsen naar een andere kamer, vandaar!

Zal binnenkort even wat fotos uploaden.. En heb leuke synths, maar geen vintage en coveren gaat m niet worden, wordt nu al gek van dat deuntje!!

Nog mensen dingen gevonden???

Is er anders iemand hier die voor een klein prijsje of gratis klaris nummers wil coveren?

Groeten Bas

ik ben op zoek na een oud dance nummer met de tekst

gogogo to de left side going to the rigth side nananan
come come come onde dancefloor comon shake ya body nanana

ik luisterde in die tij veel naar djs als beattrax maar kant nergens meer vinden

Mensen hebben jullie de aftitteling al helemaal uitgepluist, zo het daar niet in kunnen staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back