trash
Ouwe rot
dat je skillzhebt is duidelijk,wat ik vooral erg mag is de rauwheid in je producties,zal je hiphop achtergrond wel doen.
vind deze weer beter dan je vorige.
wat ik kan horen is je bent een echte beat man en zeker niet 1 van de minste..altijd erg funky
alleen nu nog een beetje je muzikale kant ontwikkelen(niet negatief bedoeld)
werk daar aan en ik denk dat je dan steeds meer mensen zou kunnen verbazen.
er blijft 1 ding eigenlijk over waar ik over blijf vallen...de compressie..zo plat als een duppie het pompt en zuigt aan allekanten....beetje veel..... ik zou zeggen master niet zelf maar besteed dat aan een ander uit,en ben er zelf bij.
maar das mijn ding...enige waar ik benieuwd naar ben is:hoe klinkt dit in een club..als een brei of blijft het overeind staan?
vind deze weer beter dan je vorige.
wat ik kan horen is je bent een echte beat man en zeker niet 1 van de minste..altijd erg funky
alleen nu nog een beetje je muzikale kant ontwikkelen(niet negatief bedoeld)
werk daar aan en ik denk dat je dan steeds meer mensen zou kunnen verbazen.
er blijft 1 ding eigenlijk over waar ik over blijf vallen...de compressie..zo plat als een duppie het pompt en zuigt aan allekanten....beetje veel..... ik zou zeggen master niet zelf maar besteed dat aan een ander uit,en ben er zelf bij.
maar das mijn ding...enige waar ik benieuwd naar ben is:hoe klinkt dit in een club..als een brei of blijft het overeind staan?
maar dan ben ik aan het experimenteren met muzikale shit.. ;-)