Synth gebruikt op "Paris-The devil made me do it"

Ik las ergens dat het origineel van dit album al alleen op vinyl in 1988 was gereleased voordat het in 1990 uitgebracht werd. Ik weet nog wel dat ik er voor het eerst naar luisterde. Echt op het puntje van mijn stoel de hele CD lang.

Raar topic dit. Is het de bedoeling om hip hop youtube filmpjes te posten?

Nee, House van na 1986 en hiphop van na 1998 :P

de vraag is al beantwoord dus doe wat je niet laten kan :mega:

die clip haalt bij mij wel weer de geest van die tijd naar boven... yo MTV raps was toen het ding. veel goeie clipjes gezien daar toen.

Dit is toch echt wel een heel dope nummer uit de yoMTVrap tijd

Hap je nou echt? :D

ja bar he
heb meteen een ban aangevraagd op iedreen die nog post ...in de RON zn taal topic ...be aware
bent zat anarchei uhh ie uhh y
:P

Raar topic dit. Is het de bedoeling om hip hop youtube filmpjes te posten?

kvat m ook nog niet egt ?:?
was begonne met pariis
maar idd house na 1986 mag volgesn docu mentrix ..
vraagt = antwoorden krijgen
wel geluisterd docu naar die eerste dikke youtubes
das house [acid that is ]
:duivels:

w8 wel tot patteke der weer is ..:luv:

Ja hoor heb je ook naar die van mij geluistert :luv: maar volgens mij snap je nog steeds niet wat ik bedoelde met mn opmerking :D

Lotuz, koel wist ik niet :okdan:

de vraag is al beantwoord dus doe wat je niet laten kan :mega:

die clip haalt bij mij wel weer de geest van die tijd naar boven... yo MTV raps was toen het ding. veel goeie clipjes gezien daar toen.

YouTube- Ultramagnetic MC's - Traveling At The Speed Of Thought

ultra mcs zekrs ok
[kom datk van die tyd ben ,...denk egt dat veel kiddos al benje 20/25 veel hip hop niet kennen ,.....ja toch geeft niet
dus asdit een ol skool hiphop draad moet gaan worden :okdan:

im in !

kheb me egt scheel gezocht toenk 14 was in de bieb / hier / utrecht bestellen lp.s recorden op je walkman [sony dd quartz was mn high light ] en maar luistern ..onder weg naar je school opje fietsie ..naarje newe hiphopies ...
kocht back by dope demand van king b van mn krantewijkgeld
[all star fresh
een vd weinige hiphop artiesten diet egt geschopt heeft [toen ] tot de usa market ;
was zelfs keertje 2 e op de dmc world champion chips ...
mixmaster mike won 4keer ofsio [besties 4 who dont know ]

das pas hardcore ..:duivels:

skooly d was egt een coolle dude / kale ritmez
wel casste bandjes quality ;
mega

scratch & drumachien en mc [togo pleazzzzzz]

newer ;

kurtis blow .. toen t van funk overflowde ri mc ing

Ja hoor heb je ook naar die van mij geluistert :luv: maar volgens mij snap je nog steeds niet wat ik bedoelde met mn opmerking :D

Lotuz, koel wist ik niet :okdan:

doeje best eens !!
voor je van een hiphop draad een house na / voor dato maakt
[weesduidelijk en spreek niet in boek delen mr v dale8D wacht noooit op antwoord = r-onverantwoord,
as eem meester met zoete koek ..lulkje inde hoek yoke hoor
xtince grapkje
mis allen mn zjachtuh g accent knoppiez]

moet zeggen datk geen respect heb/ had voor heden daagse dinge in de hip hop ..uit nederland
behalve dat ik sommige dinge / trekkies wel "lollig " vond

deze man is aardig volwassen geworde;

denk dat met de jaren komt verstand ...klopt egt...voor velen [uh moi ?]

Laatst gewijzigd:
Oooowww. Twin Hype! Da's oud spul! Dope. Wat op de eerste Turn up the Bass Rap stond. (spinoff van de house serie). Andere zooi is ook goud. Behalve die Breinpower. Ik hou van die ouwe zooi. 34 jaar he. Ik kom nog uit de tijd dat rappers donkere, kwade mensen waren met drumdozen en platenspelers.....

doeje best eens !!

Ok komt ie (ook al heb ik nu het gevoel rondzettend in de zeik genomen te worden)

Ik denk dat uw opmerking betreft de kwaliteit van hedendaagse Hip Hop voornamelijk gestaaft is op de comercieele uitspattingen van een paar heren en dames. Zie uw opmerking over een artiest genaamd Lil' Wayne bijvoorbeeld. Zoals u waarschijnlijk zelf ook wel weet moet u niet denken omdat iets in de top40 staat ook daadwerkelijk veel met de muziekstroming te maken heeft waar deze top40 hit uit ontsproten is. Als u zegt dat het tegenwoordig alleen maar over crimineel gedrag en het laten zien van de nieuwste aangeschafte juwelen gaat denk ik dat u vergeet dat het daar eigenlijk altijd al over ging, daar heeft het het jaartal verder weinig mee te maken.

Vandaar ook mijn opmerking betreffende House muziek van na 1986, dat is precies dezelfde beredenering maar in een andere context, een die, naar mijn bescheiden mening, waarschijnlijk dichter bij huis ligt voor u. Zoals u donders goed begrijpt zijn er genoeg vermakkelijke House platen uitgebracht na 1986, ik durf te stellen zelfs meer dan voor 1986.

Verder is het niet mijn bedoeling om van dit topic een van/voor/tussendoor topic te maken, ik reageerde simpelweg op uw eerdere opmerkingen die ik al eens eerder als oogkleppen opmerkingen bestempelde.

Ik hoop dat ik op deze manier het een en ander duidelijk heb kunnen maken voor u.

Hoogachtend,

Documentrix.

Cool dat er nog naar geluisterd wordt :P Zet het zelf ook geregeld op, Public Enemy -welcome to the terrordome.. ook zo'n vette plaat, volgens mij stond die op dezelfde Turn up the Bass CD als dit nr van Paris.. Maar die vent (van PE) kon ook zo vet rappen, met bezieling!

Het klinkt mij allemaal als samples in de oren (als je je eigen synthlijn opneemt, heb je ook een sample.. duhh)

Maar die gitaar bijv. volgens mij is dat gewoon van e.o.a. plaat gejat, waarom ook niet.
Vet nr in ieder geval ja.

ooo jaaa how can i forget!

1987:

headnods

1992:

hier is ook een erg dope videoclip van in het riool maar die is van youtube gehaald =(
net als Pete Rock & C. L. Smooth "They Reminisce Over You"... ook weg wegens copyrights.

Back