Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) en daar zag ik een link... Hoewel ik een (blijkbaar zeer onterecht
) vooroordeel voor Nederlandse sites had, heb ik er toch op geklikt... en sindsdien kom ik nauwelijks nog bij de "buitenlandse collega's".
We hebben al eens in de interface gestaan: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=5147Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Ik ben hier echt per toeval terrecht gekomen ! Gewoon zoeken op het net en dan net dit linkje ooit aan geklicked ! Ja zoals zo velen ook ik heb dit forum veel te laat ontdekt. Ik maak nu dan ook op school (HKU) veel mondelinge reclame voor dit forum op , Muziektechnologie en Audio/Sound design moet toch hier toch echt in het straatje passen. !!! Misschien leuk om een keer Interface ofzo te mailen en te laten weten van het bestaan van dit forum!
synthnerds, reunite!
en ik was al een paar jaar bezig met lectronische muziek in het algemeen, vooral ivm m'n afgeronde studie, maar was toch erg theoretisch en instrumentaal, en deze site heb m'n ogen geopend. als je es wist hoeveel ik geleerd heb, in korte tijd [ook door ploeteren en veel werken etc[. thanx synthforum hierbij...
Origineel geplaatst door BCA303
Ik ben hier terecht gekomen via zoekmasjien tijdens zoektocht naar TR-909 en had hier binnen een paar dagen al resultaat![]()