Hoe ben je hier terecht gekomen? II

Hoe ben je hier terecht gekomen? II

• Via een kennis (mondeling)

Stemmen: 35 20,3%
  • Via een kennis (Raad ons aan)

Stemmen: 4 2,3%
  • Via een kennis (IRC / ICQ)

Stemmen: 5 2,9%
  • Via een kennis (email)

Stemmen: 5 2,9%
  • Via zoekmachine

Stemmen: 69 40,1%
  • Via een advertentie

Stemmen: 0 0,0%
  • Via een link collaga forum

Stemmen: 21 12,2%
  • Via een tijdschrift

Stemmen: 6 3,5%
  • Anders (graag vermelden):

Stemmen: 27 15,7%

• Totaal aantal stemmers
    172
Ik ben hier terecht gekomen via zoekmasjien tijdens zoektocht naar TR-909 en had hier binnen een paar dagen al resultaat :okdan:

Ik was hier trouwens omdat (de onvermijdelijke) olafmol mij dit forum aanrade op het forum van rm1x.co.uk

Tja, ik was heel toevallig op een website van een of andere DSF-lid (die sinds kort een MachineDrum schijnt te hebben *D ) en daar zag ik een link... Hoewel ik een (blijkbaar zeer onterecht :frons: ) vooroordeel voor Nederlandse sites had, heb ik er toch op geklikt... en sindsdien kom ik nauwelijks nog bij de "buitenlandse collega's".

ik zou het serieus niet meer weten!

Ex-collega van die geel-blauwe computerwinkel in Utrecht Dr.Ripsaw wees mij ooit op dit forum

Via wiener303's eerste nederlandse synth forum. Dat is later dit forum geworden.

Puur Toeval

Puur Toeval

Ik ben hier echt per toeval terrecht gekomen ! Gewoon zoeken op het net en dan net dit linkje ooit aan geklicked ! Ja zoals zo velen ook ik heb dit forum veel te laat ontdekt. Ik maak nu dan ook op school (HKU) veel mondelinge reclame voor dit forum op , Muziektechnologie en Audio/Sound design moet toch hier toch echt in het straatje passen. !!! Misschien leuk om een keer Interface ofzo te mailen en te laten weten van het bestaan van dit forum!

Re: Puur Toeval

Re: Puur Toeval

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Ik ben hier echt per toeval terrecht gekomen ! Gewoon zoeken op het net en dan net dit linkje ooit aan geklicked ! Ja zoals zo velen ook ik heb dit forum veel te laat ontdekt. Ik maak nu dan ook op school (HKU) veel mondelinge reclame voor dit forum op , Muziektechnologie en Audio/Sound design moet toch hier toch echt in het straatje passen. !!! Misschien leuk om een keer Interface ofzo te mailen en te laten weten van het bestaan van dit forum!
We hebben al eens in de interface gestaan: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=5147

Wel goed dat je veel reclame maakt! :) synthnerds, reunite!

google

'Sound is sound' There is no such ting as 'artificial sound - only sound or silence. A synthesized sound is not a replecement for a 'real' sound; all sounds are real '

Gitaarwerk geloof ik postte een link naar hier vanaf got waar ik toen zat.

ik ben 't vergeten. vond het wel grappig dat je je voor 'moest' stellen. :D en ik was al een paar jaar bezig met lectronische muziek in het algemeen, vooral ivm m'n afgeronde studie, maar was toch erg theoretisch en instrumentaal, en deze site heb m'n ogen geopend. als je es wist hoeveel ik geleerd heb, in korte tijd [ook door ploeteren en veel werken etc[. thanx synthforum hierbij... :doei: :okdan:

p.s. instrumenten ben ik niet vergeten hoor, het electronische gebeuren is gewoon rete cool en fris/nieuw.

Origineel geplaatst door BCA303
Ik ben hier terecht gekomen via zoekmasjien tijdens zoektocht naar TR-909 en had hier binnen een paar dagen al resultaat :okdan:

Ik via deze vage kennis 8)

tis allemaal Faab z'n schuld....

Ik was op zoek naar een datingsite en per ongeluk kwam ik hier terecht.

Nee, ik geloof via waveglider dat ik hier ben gekomen.

-C-

Back