Spreekbeurt Synths (interview)

Iceman344

Stamgast
Ik moet voor shool een spreekbeurt maken en daar hangt en interview aan vast. Nu is het onderwerp dat ik gekozen heb toevallig Synths en dergelijke te zijn. Dus nu is mijn vraag, is er iemand die in de omtrekken van Stekene (Oost-Vlaanderen) woont en bereid is een klein interview te laten afnemen door 2 fanatieke synthliefhebbers ;)

eej, welkom in 2010.
Gewoon lekker skypen / msn'en !

Wat klink ik tegenwoordig eigenwijs zeg. Tijd voor een break, denk ik.

Ik moet voor shool

facepalm.jpg

Succes met je spreekbeurt. Toen ikzelf vroegah een spreekbeurt moest houden ging dat over konijnen en zulks. Mooi dat de jeugd synths en dergelijke tegenwoordig al met de paplepel ingegoten krijgen :)

Ik moet voor shool

Dit is hoe de zachte G wordt gespeld in België......

Maar zolang de Vlamingen ieder jaar het Groot Dictee der Nederlandse Taal winnen, hoeven wij Nederlanders geen grote mond open te trekken voor wat spelling betreft.

Topidee voor een leuke spreekbeurt. Succes!

maar ik heb eigelijk iemand nodig voor het interview die aan zelfbouw doet , over synths weet ik zelf genoeg

Maar zolang de Vlamingen ieder jaar het Groot Dictee der Nederlandse Taal winnen, hoeven wij Nederlanders geen grote mond open te trekken voor wat spelling betreft.

Het staat 11-9 voor de Vlamingen.

Hmm Is er ook geen belgishe ontwerper ?

Hmm Is er ook geen belgishe ontwerper ?

herman van s-hermand wel bekend toch
zag laatst een docu datie ook nog in bandjes heb gezeten ..misschien by je vader beter bekend
tsjek ff op google shermand
in belgoie hy is een razend enthousiaste zelfbouwert en heeeeeeft een leuke studio
doe m de hollandse groten
ola

wooow , ik wist niet dan de maker van sherman filters in belgie woonde

zeg maar ik vind geen contact ofz waar ik een email adres kan vinden , kan iemand me helpe ?

Back