Ik ben nog druk met allerlei andere hobby's en verplichtingen maar het begint weer te kriebelen. Ik wil weer eens wat met geluidjes pielen. Ter oriëntatie nu alvast dit topic. Het idee is om een "synth" te bouwen die maximaal storingsgevoelig is. Het bespelen van die synth bestaat dan niet uit het commanderen van de synth via een keyboard of iets dergelijks, maar uit het manipuleren van de geluiden die het apparaat uit zich zelf al genereert. Bijvoorbeeld door het apparaat te schudden, er licht op te schijnen, erop te blazen, of wat dan ook maar van invloed is op de geluiden die het geeft.
Waarvan ik door schade en schande al weet dat het storingsgevoelig is dat zijn lange niet afgeschermde draden. En slechte verbindingen. En extreme versterkingen. Maar er zijn vast nog veel meer manieren om een apparaat storingsgevoelig te maken. Verdere ideeën zijn welkom!
Waarvan ik door schade en schande al weet dat het storingsgevoelig is dat zijn lange niet afgeschermde draden. En slechte verbindingen. En extreme versterkingen. Maar er zijn vast nog veel meer manieren om een apparaat storingsgevoelig te maken. Verdere ideeën zijn welkom!
Laatst gewijzigd: