[club/house] forcesupreme - that feeling

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

forcesupreme

links hangend lid
Hallee!
Ik heb eens een keer wat anders als techno gemaakt nl; Clubhouse. Hij is best wel commercieel getint, maar toch met een kleine techy edge, en lekker dansbaar.Een erg hoog "ibiza" gehalte heeft de track, en ik persoonlijk kreeg er wel een zomers gevoel van...

Het is gemaakt met Renoise.

club house track

Wat vinden jullie ervan? Nog dingen die anders moeten?

best wel grappig, persoonlijk is dit iets te cheesy voor me ...maar ja dat is smaak!!!
trouwens, er is al een hitje met de titel 'that feeling'- Dj Chus op Defected....ennnuh die is al erg bekend

greetz;)

Ik vind hem wel lekker klinken. Niet echt orgineel. De basskick mag van mij wel wat strakker, vooral het begin klinkt nogal overcompressed... *D
Je techno vond ik vetter

Lekker!

Lekker!

Hij klinkt goed die track.. lekker vol qua geluid en er zit veel vaart in.. een lekkere drive in de bassline...
Mischien is hij niet zo afwisselend.. maar eigenlijk vind ik dat niet erg....

Kortom.. goeie track!

hey

Ik vind m lekker hoor, heb er weinig op aan te merken. Maar voor t echte Ibiza gevoel had er nog een leuke vrouwen vocal doorheen gemogen :) dan was ie helemaal "af"

Maar ik vind m niettemin erg goed

idd! zo'n "opwindende" vrouwen stem ala track van Tim de luxe!

Maar ja zo'n stem heb ik niet, en ik zou het mijn moeder kunnen vragen maar dan is er geen sprake meer van een Ibiza gevoel maar meer van een "Rammstein" gevoel...

haha nee ok, over dat probleem struikelen meer mensen, zoals ondergetekende.

Maar ik vind t zelf wel richting release kwaliteit komen....dus eigenlijk perfectioneren en ervoor gaan :)

Een paar jaartjes geleden toen de chemistry 1 jaar bestond geloof ik, en nog live op radio drie werd uitgezonden draaide kevin saunderson in zn set dit soort platen aan de lopende band maar dan wel met een ietsje meer variatie in de melodie omlijsting. Ik heb dat toen opgenomen (ik zat thuis...) en geniet er nog steeds af en toe van. Die beats en bassen geven zo veel energie, echt supervet. Maargoed, dit nummer vind ik dus ook erg goed. Stilzitten gaat erg moeilijk hiermee. Mn complimenten!

Matoi

Ik kan hier ook niet op stil zitten ! Comment had ik je al gegeven.. :D

Origineel geplaatst door matoi
ietsje meer variatie in de melodie omlijsting.
Matoi

Kun je me vertellen hoe of wat je hiermee bedoelt? Anders kan ik het mischien wel veranderen. Ik heb al van meer mensen gehoord dat er net iets meer variatie in mocht, maar ze konden mij niet vertellen wat of waar...

ik zou er geen geld aan uit geven als ik de consument was. maar ach het is geen irritant nummer, maar wat heb je gedaan alles gewoon geloopt of geknipt en geplakt. o ja sorry dit is house, Ondanks die dingen vind ik het niet vervelen, dus zal hij wel goed zijn maar ik denk niet dat mensen hem zo herkennen, er moet een of ander wijf in. maar dat is al gezegd.

Een of ander wijf?

Jij durft deze schepselen gods aan te duiden met 'een of ander wijf'?

Nou nou, jij durft. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Een of ander wijf?

Jij durft deze schepselen gods aan te duiden met 'een of ander wijf'?

Nou nou, jij durft. ;)

ze zijn hier toch niet om het te merken

forcesupreme,
sorry dat ik zo laat op je vraag reageer maar ik was ziek dus een tijdje niet op mn werk en mijn internetverbinding thuis is zo belabberd dat ik daar geen tracks kan beluisteren. Nu zit ik op mn werk maar is op de een of andere manier je nummer niet meer te beluisteren. Wat ik me nog kan herinneren is dat de melodie gewoon te minimaal was. Probeer met misschien wat gesamplede strings de boel wat op te leuken, meer kan ik er niet meer over zeggen.

Matoi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back