Akai gaat APC20 aankondigen op de NAMM

Tja begrijp me niet verkeerd maar hoe is een gerucht nieuws, ik heb nieuws items met meer nieuws waarde volledig afgebrand zien worden hier. Geen plaatje niks, nu snap ik ook wel dat dit interesant is voor veel mensen mocht het waar zijn maar voorpagina nieuwswaardig? Op dit moment? Nee vooral omdat de link ook helemaal geen info bevat behalve het gerucht.

Ach ja mischien moet ik me er ook maar niet mee bemoeien maar zonde om dat hele verhaaltje weg te gooien. :P

hoppa

Attachments

• apc20_ortho_lg.png
    apc20_ortho_lg.png
    567 KB · Bekeken: 100
hahaha deze is ook leuk en lief

Attachments

• ipk25_angle_lg.png
    ipk25_angle_lg.png
    663,2 KB · Bekeken: 108
Cute! Lijkt me alleen dat Ableton een beetje op moet passen, want met de APC40, launchpad en nu de APC20 creeeren ze misschien wel TE veel keus (en dus verwarring/twijfel).

Mwa, mij verwart het nog niet iig. :D
Eigelijk is het voor Ableton het grootst mogelijke compliment denkbaar dat er zoveel dedicated controllers voor worden ontwikkeld. En dat voor een DAW die nog geen 10 jaar bestaat. Petje af.

Cool,je kan die faders gebruiken voor ingeven van waardes voor filters en effecten.. das cool.

Wat zou de prijs gaan worden? Ik denk iets van 269,-
Is gewoon een gokje hoor..

Grappig dat sommige ION producten onder de naam Akai uitkomen.. niet in het wit maar Akai zwart.Die LPK25 bv is ook in de witte ION uitvoering.

Cute! Lijkt me alleen dat Ableton een beetje op moet passen, want met de APC40, launchpad en nu de APC20 creeeren ze misschien wel TE veel keus (en dus verwarring/twijfel).

Is de launchpad niet van Novation of slaag ik de bal nu helemaal mis.

De launchpad is inderdaad van Novation maar het is wel een Live controller :eureka:

Maar goed, nu dit bevestigd is, moet dit niet alsnog als nieuws op de voorpagina?

Ik had al een beetje gehoopt dat ze dit zouden gaan doen......
Je kan de apc20 natuurlijk ook zien als een expander van de apc40.
Rubberen zijkanten er af en je heb een 16 ch 80 clip unit.Vet!!!!!
(Alleen wel jammer van die extra cue level en master fader)

Zo had ik het nog niet eens bekeken :) Die APC20 is ook wel ideaal voor portable gebruik. Ik heb onlangs de APC40 gekocht maar die is nog best groot.

Toch kut weer om te zien dat ik gelijk had......

Heel goed :okdan: maar zoals je het eerst presenteerde was echt geen nieuws, als je nou gewoon ff 2 uur had gewacht ipv had geprorbeert de eerste met HET grote nieuws te zijn hadden we deze hele discussie niet gehad. :)

Echt een linkje naar een wazige post is geen nieuws.

Back