jwhagenbeek
Ouwe rot
is dat terecht?
(hhm zullen wel zo'n zelfde discussie krijgen als over behringer)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is dat terecht?

ben gewoon benieuwd. ik vroeg me af of het een merk is dat voor beginners er sjijk uitziende spullen maakt door bijvoorbeeld fietslampjes achter buizen te zetten en net doen alsof die iets doen (ja, zoals behringer soms wel graag doet) maar eigenlijk heb je niks...
Snap jij het?nee, bang zijn voor een merk slaat nergens op.

oude behringer spullen werden nog in duitsland gemaakt, die zijn kwalitatief beter dan het spul van hun wat in china oid wordt gemaakt. Ik denk dat phonic direct al in een aziatisch land werd gemaakt, wat de kwaliteit vaak minder maakt. Net als de mackie apparatuur, die nu uit china oid komen.

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!
Mijn Lexicon MPX-1 is Made in............PRC.
Weet je waar dat is? Nou? Juist. The People's Republic of China.
Volgens mij wordt tegenwoordig alles onder de € 1000 verkoopprijs in China gemaakt. Dat zegt echt niks.
En wat Behringer in Duitsland maakte was gewoon goed. Maar ook nu maken ze nog gewoon spulletjes die OK zijn. Niet alles van hen is rommel. Het is zo dat sommigen slechte ervaringen met Behringer hebben, en sommige dingen van hen gewoon niet zo goed zijn. Daarom willen veel mensen er 'niet mee gezien worden'. Maar dat betekent niet dat alles slecht is.
Voor een beeld ergens van check ik vaak Harmony Central, de user reviews. Dat geeft vaak toch een gemiddelde indruk van iets, goed of slecht.
Naar mijn gevoel is Phonic (heb er speakertjes van die verdomde goed klinken, alleen niet zeer geschikt als monitors, maar ze zijn ook niet als zodanig verkocht) een beetje dezelfde kwaliteit als het huismerk van Thomann (the .T en T.bone) steaks
Volgens mij zit Phonic qua kwaliteit net een klein stapje onder Behringer. En met sommige dingen misschien ook wel net erboven.............

Maar zelfs die Behringer waar je het nu over hebt heeft dan wel weer Alps pots.Snap jij het?