Statistieken per gebruiker?

antonvdh

Nieuwkomer
Waar kan je ergens statistieken van de gebruiker zien
zodat je je laatste berichten meteen kan zien.

Waarom kan je een berichtje niet editten
en waar kan je ergens statistieken van de gebruiker zien
zodat je je laatste berichten meteen kan zien.

Berichten zijn te editten alleen niet op de marktplaats en in het contestforum.
Laatste berichten van iemand kan je zien door naar diegene zijn openbaar profiel te gaan en daar het tabblad statistieken aan te klikken.

ps dit kan volgens mij naar het feedback forum.

Ja dat klopt maar ik bedoel van mezelf meestal kan je op een forum na de tekst welkom op je naam klikken en dan statistiek kiezen.

Ik ben het wel met je eens dat we een knopje ´eigen berichten´ of zo iets gerdelijks missen. Je kan het nu wel met een omweg doen maar het is zoveel gebruiksvriendleijker met een knopje naast bv berichten van vandaag.

Daar kun je toch een favorite in je browser voor maken?

Daar kun je toch een favorite in je browser voor maken?

Uiteraard, dat is ook hoe ik het nu heb maar voor de wat minder internetbekwame forumgebruiker zou het wel een uitkomst zijn denk ik. :)

Uiteraard, dat is ook hoe ik het nu heb maar voor de wat minder internetbekwame forumgebruiker zou het wel een uitkomst zijn denk ik. :)
Dat is waar ook, een internetrijbewijs is nog niet verplicht. Wanneer wilde Neelie Kroes dat in gaan voeren?

nee ik vergeet niet wat ik zelf geplaatst heb maar ik zit achter verschillende computers op verschillende plaatsen dus ik ga niet allemaal snelkoppelingen maken.
Daarnaast wil ik weleens terugkijken of er nog gereageerd is op oudere berichten.
Kleine moeite om zoals ook op andere forums te regelen dat als ik rechtsboven op mijn naam klik ik statistieken van mezelf krijg te zien of onder directe links .

Dat is waar ook, een internetrijbewijs is nog niet verplicht. Wanneer wilde Neelie Kroes dat in gaan voeren?

21-12-2012 ofzo? :P

Back