Open Topic volgens werkt soms niet?

Manic

Ouwe rot
Ik krijg soms geen meldingen van topics die ik volg wanneer er op gereageerd wordt.

Meestal helpt het om dan het topic te ontvolgen en opnieuw te volgen, maar soms stopt het krijgen van meldingen dan later alsnog weer opnieuw.

Enig idee hoe dit kan?

Soms kom ik per pas veel later bij toeval achter dat ik al van meerdere berichten geen melding heb gehad.. zo nu ook van het TR-8S topic, maar het gebeurt bij meerdere topics.

Ik heb ingesteld dat ik enkel een melding krijg, geen e-mail.

Misschien slaat daar die opmerking "mogelijk zijn er na dit bericht nog meer berichten" op? Of had je die al uitgesloten?
Ik zou verwachten dat als je eenmaal weer alles hebt gelezen, je opnieuw een bericht moet krijgen als er nieuwe berichten zijn, toch?

Ik zou verwachten dat als je eenmaal weer alles hebt gelezen, je opnieuw een bericht moet krijgen als er nieuwe berichten zijn, toch?

Yep, eens. Vreemd.

Aan mijn kant hebben draadjes met nieuwe berichten een vetgedrukte titel. Die zie ik ook staan boven "Onderstaande discussies zijn ongewijzigd sinds je laatste bezoek, maar bevatten nog wel ongelezen berichten" (nadat je op "meer" klikt). En daaronder zie ik ook draadjes staan die ik volledig heb gelezen. Misschien een zelfde probleem/oorzaak.

Back