Het kan nog steeds.. een tb303 voor 100 euro..

Wat wil je daar mee zeggen? Kan ook door de MP mafia verwijderd zijn, net als die SH-101 van een paar dagen geleden.

Das exact wat ik bedoel! Waarschijnlijk is hij door de MP beheerders weggehaald.. 8~

Aah, ok. Ik dacht dat jij dacht dat ik dacht dat hij verkocht was en daarom verwijderd was...

Het leek mij al dat iemand die zo'n goeie - denk ik van internet geplukte en dus ietwat research voor gepleegde - foto erbij heeft weten te plaatsen, ook meer zal weten van de echte waarde. Volgens mij is er geen plek op internet te vinden waar niet staat dat dit HET apparaat om te hebben is en dat hij nergens meer voor weinig te vinden is.
Gewoon een hoax dus. En ik nog een hele brave e-mail sturen naar die knakker in de hoop dat ik de lotto zou winnen ^^

Wel echt een meesterlijcke tekst: "Roland bass line muziek apparaat" :P

Die houden we erin!

Dat je überhaupt nog mailt... die vent lacht zich kapot.
Met auto's heb je dat soort ads niet..
Te koop: Hummer H1, bj 2002, izgst: €1000

Jezus christus, ik zag die advertentie dus net iets na half 10, hij was nog maar net 1 keer bekeken. Ik had dus onmiddellijk een mail gestuurd maar ja, ik verwachtte eigenlijk al dat half Nederland er zich binnen 24uur op zou storten. Godverdomme, en ik woon ook nog maar 20 kilometer van die verkoper af. Eikel dat ie is....

attachment.php

Het kan nog steeds...

Idd, je kan nog steeds iemand laten gek bellen/mailbox vol laten stromen. :D

Idd, je kan nog steeds iemand laten gek bellen/mailbox vol laten stromen. :D

ook leuk asje iemand wil focken
:okdan:
zet zn tel nr erby en ...laat de bel maar gaan

ook leuk asje iemand wil focken
:okdan:
zet zn tel nr erby en ...laat de bel maar gaan

:D :okdan: Ik zal mijn baas zijn nummer er eens bij zetten :duivels:

Back