bonzai tabe

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

JUMPS JUMPS JUMPS ;{ ;{ ;{ ;{ ;{ =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(

MP3's moeten dood :( kazaa moet dood, emule moet dood, soulseeker moet dood!

ah fok dat.....weer iemand die klakkeloos de RIAA enzo napraat....... er is never nooit een bewijs geleverd dat downloaden enzo de verkoop verminderd..misschien was hun sound gewoon niet meer actueel, hebben ze verkeerde business-decisions gemaakt, is er meer concurrentie gekomen etc.etc... zo gemakkelijk allemaal.....als ik die namen zo lees is dat toch allemaal van die commerciele kaas-trance voor mensen die eigenlijk niet zo van muziek houden?? (behalve de DJ's dan, die willen toch altijd het vinyl kopen).... nou dan vinnik het nie gek dat die gewoon de zoveelste trenzzz-of skihut-verzamelaar van het internet downloaden....tis beetje van die 1 keer kauwen en dan uitspugen muziek....verder las ik laatst nog een interview met wat label en FRS honcho's en die vertelden dat er per week wel 20 trance-verzamelaars uitkwamen...tja..dan wordt de spoeling dun......

damn it!

xsv vroeger.
bonzai nu. :(... en ook nog vele andere labels zijn reeds failliet :(

sick.

=( =( =( =( =( =(

Origineel geplaatst door olafmol
ah fok dat.....weer iemand die klakkeloos de RIAA enzo napraat....... er is never nooit een bewijs geleverd dat downloaden enzo de verkoop verminderd..misschien was hun sound gewoon niet meer actueel, hebben ze verkeerde business-decisions gemaakt, is er meer concurrentie gekomen etc.etc... zo gemakkelijk allemaal.....als ik die namen zo lees is dat toch allemaal van die commerciele kaas-trance voor mensen die eigenlijk niet zo van muziek houden?? (behalve de DJ's dan, die willen toch altijd het vinyl kopen).... nou dan vinnik het nie gek dat die gewoon de zoveelste trenzzz-of skihut-verzamelaar van het internet downloaden....tis beetje van die 1 keer kauwen en dan uitspugen muziek....verder las ik laatst nog een interview met wat label en FRS honcho's en die vertelden dat er per week wel 20 trance-verzamelaars uitkwamen...tja..dan wordt de spoeling dun......

;)

Bonzai Records was geen schim meer van wat het was geweest.

Origineel geplaatst door bikkel
Bonzai Records was geen schim meer van wat het was geweest.

Idd al heel lang niet meer overigens.

Only the strong survive :D

De reden dat bonzai failliet gaat, is volgens mij wel iets meer aan de kwaliteit te danken. De laatste jaren kwam er alleen maar formularische voorspelbare en naïve rotzooi uit... en de 145ste cutremix van "The Fly" en "James Brown is dead" !

Voor degenen die bonzai niet kennen : bonzai is vooral bekent geworden in de happy hardcore periode, het absolute dieptepunt uit de Belgische dance-geschiedenis (nog erger dan de new-beat).

Origineel geplaatst door oli303
De reden dat bonzai failliet gaat, is volgens mij wel iets meer aan de kwaliteit te danken. De laatste jaren kwam er alleen maar formularische voorspelbare en naïve rotzooi uit... en de 145ste cutremix van "The Fly" en "James Brown is dead" !

Voor degenen die bonzai niet kennen : bonzai is vooral bekent geworden in de happy hardcore periode, het absolute dieptepunt uit de Belgische dance-geschiedenis (nog erger dan de new-beat).

*foei* ga je mond wassen met water en zeep.

Bonzai is een van de grondleggers van zowel de hardcore als de trance geweest.

Dat er na 95/96 alleen nog maar poep werd uitgebracht heeft daar verder niets mee te maken.

Origineel geplaatst door bikkel
*foei* ga je mond wassen met water en zeep.

Bonzai is een van de grondleggers van zowel de hardcore als de trance geweest.

Dat er na 95/96 alleen nog maar poep werd uitgebracht heeft daar verder niets mee te maken.

Inderdaad. DJ Hooligan, Yves deruyter, Jones en stephenson echt super. De eerste Hardtrance platen die ik in '93 hoorden kwamen van dit label. De laatste jaren heb ik ze niet ech tmeer gevolgd, maar die oude shit is echt kewl.

Origineel geplaatst door krz
whooops ! :duivels:

ook één van mijn favouriten.... springspring.. !

Hey joh, New Beat was cool man

8D

vroeger was alles beter....ook het bonzai label....

tsss... Hoe kan je dit nu zeggen over onze nationale trots!

de confetti's!!!! :D

de confetti's!!!! :D

Ik moet wel toegeven dat ik dankzij de new-beat wel in dance-muziek gesukkeld ben. Ik was toen 9 jaar en ow baby da was graaf!!! Alleen kwam op het einde alleen nog maar rotzooi uit als zelfs Vlaamse schlager-zangers new-beat versies van hun nummers uitbrachten. De grappigste voorbeelden zijn de new-beat en house versies van Eddy Wally's "Chery" en natuurlijk het ultra-ridicule (maar extreem grappige) VDB-plaatje met samples van onze eigen Belgische "Richard Nixon" V.D.B. ...

Natuurlijk vind ik die ouwe Bonzai-classics ook wel graaf. Ik heb alleen een hekel aan happy hardcore!

Back