Verhuur van vintage synths.

na komtie dan

na komtie dan

@Rondroyd; check je posting éérst voor je ze daadwerkelijk dropt; 70% is bijna niet te volgen vanwege spel-, stijl- en opmaakfouten. [/B][/QUOTE]
het heeft even geduurd hoe ik dit ga uitleggen
ik denk dat er heel kort over kan zijn ,
ik heb een dislectie pobleem, lees goed, schrijf slecht !
das nie erg !
want ik ben misschien daarom weer beter in horen en voelen ,[in vergelijking tot andere ...denk daar mars over na !]
en dat zijn weer de basis ingredienten die je nodig hebt met muziek maken ....niet dan?

@ om toch weer ff naar de HAM vraag te gaan
en wat duidelijker te blijven ; waar zouden de grotere artiesten hun spullen /vintage of niet huren lenen ...?
dat was de Quastion ,
das mijnvraag
stel je toch voor ik zou een mpc 4000nodig hebben voor een live-optreden ,
en dan .......?
ciao synthy-amigo's
Respect 2....All

Re: na komtie dan

Re: na komtie dan

Origineel geplaatst door rondroyd
[ik heb een dislectie pobleem, lees goed, schrijf slecht !
Respect 2....All [/B]

Je posts op het forum zie ik altijd als een uitdaging om te lezen maar je kunt gelukkig nog wel manuals lezen als ik het goed begrijp !

:)

oud of nieuw

oud of nieuw

Qua risico's enzo zie ik niet zo'n verschil met nieuwe apparatuur. Je kunt ook Cranesong en Focusrite compressors huren.. die in aanschaf vaak nog veel duurder zijn dan een tweedehands memorymoog. De garantie dat er goed mee omgegaan wordt heeft de verhuurder natuurlijk nooit.. maar aan de ene kant is dat in de huurprijs in te bouwen, en aan de andere kant maak je over eventuele schade natuurlijk waterdichte afspraken.. lijkt me.

Maar het was dus al mogelijk in Nederland om ook vintage synths te huren. Weer wat geleerd.

Back