sounddiver

Jur

abstract
Hallo even een vraag,

Ik sprak laatst iemand en die zei dat ik in combi met mijn microwave xt sounddiver moest kopen,
wat heb ik hieraan?? waar kan ik het goedkoop krijgen (ik heb het zien staan voor 279 euro) en zijn er misschien demo`s te downloaden?? ( ik heb gezocht maar niets gevonden?)

dank u\

Jur

als je hem daar nog niet vind kijk eens op www.maz-sound.com misschien staat ie daar nog

Sounddiver (demo) voor de PC kan je shaken.

The Great Muffin heeft 'm laatst nog gekocht, allen hoe en waar kan die beter zelf vertellen. :)

sounddiver van Emagic is een programma waarmee je settings van je synths kunt instellen die je normaal niet via je synth zelf kunt instellen. Ook de normale settings natuurlijk maar ik had bijvoorbeeld met mijn JX-1 van Roland ook ineens reverb en cuttoff settings waarmee ik de diepte en frequency van cutoff mee kon instellen, veel verder als dat ik met de normale knoppen op de synth zelf kon doen. Het heeft nog een paar meer functies maar die heb ikzelf nooit gebruikt en weet ik ook niet echt iets van.

Bij m'n Virus werd een OEM versie geleverd. Ik heb deze geinstalleerd, utgeprobeerd en weer zo snel mogelijk van m'n systeem verwijderd!

Wat een drama software. De interface is niet te begrijpen, het liep telkens vast en het was veel te zwaar.
Bah. :r

Origineel geplaatst door The Q
Sounddiver (demo) voor de PC kan je shaken.

The Great Muffin heeft 'm laatst nog gekocht, allen hoe en waar kan die beter zelf vertellen. :)

229 + 8 (verzendkosten) = 237 euro bij www.thomann.de
Niet dat ik Nederland z'n economie niet wil opkrikken, maar als ik het voor dit geld thuisgestuurd krijg, waarom dan nog benzine en tijd verspillen ;)

Back