19vierentachtig
Ouwe rot
is een wellis een leuk liedje over gemaakt dat Windoos vs Mac
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tijd vooruit heet dat... hebben wel meer "kunstenaars" last van...
komt niet door snelle steve, komt door de langzame volgers![]()

hehe... ondertiteling erbij?![]()
Daar valt wel een boompje over op te zetten hoor. Jobs is niet innovatief hoor. Hij kijkt alleen goed af hoe Microsoft het al zo lang en met zoveel succes doet. Kleine innovatieve ondernemingen opkopen en hun pareltjes al dan niet meer of minder gemodificeerd onder de eigen naam uitbrengen.
Mensen die zichzelf progressief achten zien zichzelf natuurlijk niet zoals anderen hen zien ...![]()
.
.
.
... leuk he? 
Maar ja dat is nu eenmaal het ijzersterke business model van Mac. Het is simpelweg een vorm van koppelverkoop en dat mag nu eenmaal ook niet volgens de wet.
... leuk he?
![]()

Het zou mooi zijn als Steve Jobs inziet dat er in potentie miljoenen mensen over zouden kunnen stappen op OSX zonder een nieuwe pc aan te schaffen enkel het OS aangezien dit prima mogelijk is sinds Mac is overgaan op Intel in 2006. Maar ja dat is nu eenmaal het ijzersterke business model van Mac. Het is simpelweg een vorm van koppelverkoop en dat mag nu eenmaal ook niet volgens de wet.
denk dat je staat te kijken
van de invloed die dit bedrijf heeft gehad op de hedendaagse computers.

t gaat idd om geld, alleen ligt de basis van die gedrevenheid m in passie of hebzucht... denk dat daar nog wel verschil in zit.

... zolang t loopt.... lekker afdragen dan
.

laten we t over muziek[maken] hebben![]()
!
)
hehe plaag!
... genoeg gezeverd
..
Ik kan zelf mijn opstartgeluid kiezen in plaats van dat eeuwige chordje!
) + m-audio 2496 prima uit de voeten ware het niet dat het ding een beetje traag wordt na 5 audiotracks in cubase. Dus dat moet wat vlotter maar om daar nou een dedicated systeem voor aan te schaffen gaat me ver. Waarom naar OSX? Alleen omdat de icoontjes d'r strakker uitzien? Koop voor hetzelfde geld een strakke i7 met brute soundcard... Ben je nog minder kwijt dan dan voor een goede Mac zonder geluidskaart. Ervanuitgaande dat je nu een legale versie Cubase hebt moet je er ook nog Logic bijhalen. De bijgeleverde Garageband is wat je neefje van 15 wil i.p.v. Cubase...
ben je ff paar daagjes weg en staan dr ineens 7 paginas vol meuk. Blijkbaar maakt de keuze PC/Mac nogal veel los hiero.
Natuurlijk kan ik het beste een 3000euro systeem op de kop tikken maar dat vind ik gewoon onzin voor een beetje hobby. Ik kan zelfs met mijn Dell dimension 8300(2002, klassieker) + m-audio 2496 prima uit de voeten ware het niet dat het ding een beetje traag wordt na 5 audiotracks in cubase. Dus dat moet wat vlotter maar om daar nou een dedicated systeem voor aan te schaffen gaat me ver.
Als die mini Mac gewoon te duur is voor wat hij biedt dan wordt dat hem gewoon niet. Ik blijf nog wel eens neuzen bij de PC desktopjes of stel iets samen op alternate. De tip over externe geluidskaart neem ik mee daarin.
Wellicht dat zo'n Mediondingetje dan ook nog wel voldoet.