Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onbereikbaar toen! Als je nu een JD-800 tegenkomt voor 500 of 450 zou je hem eigenlijk niet moeten laten staan, want je koopt er een supersynth voor (ook zonder kaarten).
En een Matrix 12?![]()
ik ben eigenlijk altijd al gefascineerd geweest door het uiterlijk van de jd800 maar nooit mee gespeeld. die kaarten staan daar presets op of zijn dat waveforms?
Ik geloof dat ik mijn JD-800 (alweer wat jaartjes geleden) voor 700 heb gekocht. Was wel inclusief veel kaarten, waaronder strings, inclusief bijpassende mooie synthbag en alles in complete en perfecte staat. Vorige eigenaar was nogal zuinig op zijn spullen, op het obsessieve af![]()
Nooit spijt van gehad want het is gewoon een heerlijke bak waar ik nog steeds veel plezier van heb. Man, wat zat ik vroeger (in '91) te kwijlen bij de reviews van deze synth of later, toen ik er een in de winkel zag staan.....Onbereikbaar toen! Als je nu een JD-800 tegenkomt voor 500 of 450 zou je hem eigenlijk niet moeten laten staan, want je koopt er een supersynth voor (ook zonder kaarten).
ik ben eigenlijk altijd al gefascineerd geweest door het uiterlijk van de jd800 maar nooit mee gespeeld. die kaarten staan daar presets op of zijn dat waveforms?
Allemachtig. Iemand biedt een MC-505 aan en zet er bij "Zo goed als nieuw".
Moeten jullie eens naar die 2e foto kijken, de pots staan alle kanten op. Ik hoop niet dat diegene ook hier op het forum verkoopt.
Hee,. ad 2 is weggemodderd!
Nou zal ik t nooit weten!,. zo kan ik echt niet slapen strax,.