grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Valt deze advertentie ook onder de grappenmakers?
Of is het apparaat daadwerkelijk zo onrealistisch duur aan het worden?

De kaartjes kosten wel wat.

De module op zich is geen 750€ waard; de JD800 gaat voor een stuk minder weg dusja...

jd800 is erg goedkoop aan het worden vind ik. heb toch best veel moeite gedaan om alle kaarten die er zijn erbij te zoeken , en die van mij gaat niet voor onder de 750 weg, blijft voor mijn gevoel toch eerder een 1000 euro ding.
weet niet of de jd rack daarmee in verhouding staat, zou zelf toch de knoppen missen.

Laatst gewijzigd:
Ik geloof dat ik mijn JD-800 (alweer wat jaartjes geleden) voor 700 heb gekocht. Was wel inclusief veel kaarten, waaronder strings, inclusief bijpassende mooie synthbag en alles in complete en perfecte staat. Vorige eigenaar was nogal zuinig op zijn spullen, op het obsessieve af :D

Nooit spijt van gehad want het is gewoon een heerlijke bak waar ik nog steeds veel plezier van heb. Man, wat zat ik vroeger (in '91) te kwijlen bij de reviews van deze synth of later, toen ik er een in de winkel zag staan.....:{ Onbereikbaar toen! Als je nu een JD-800 tegenkomt voor 500 of 450 zou je hem eigenlijk niet moeten laten staan, want je koopt er een supersynth voor (ook zonder kaarten).

Stiekem wil ik wel een JD-990 erbij maar ik ga er niet meer aan beginnen; voorlopig komen er geen synths meer bij.

ja vind hem soms wel een soort "electro jupiter 8" , maar ja het blijft wat de gek er ( niet ) voor geeft toch, en deze gek vind hem 1000 euro waard. waarschijnlijk zelfbescheming tegen vroegtijdige/onbesuisde verkoop, want dat is me al 2 maal overkomen, waarna ik hem toch weer opnieuw aanschafte ...)

Sonate heeft vorig jaar een lekker goedkope JD800 voor mijn neus weggekaapt (ik ben vergeten hoe goedkoop, maar iig weinig). Gewoon onbewust en op een eerlijke manier voor mijn neus weggekaapt hoor, dus no hard feelings. :)

ik ben eigenlijk altijd al gefascineerd geweest door het uiterlijk van de jd800 maar nooit mee gespeeld. die kaarten staan daar presets op of zijn dat waveforms?

ik ben eigenlijk altijd al gefascineerd geweest door het uiterlijk van de jd800 maar nooit mee gespeeld. die kaarten staan daar presets op of zijn dat waveforms?

Ik denk presets toch? maar ik kan er dik naast zitten.

Ik geloof dat ik mijn JD-800 (alweer wat jaartjes geleden) voor 700 heb gekocht. Was wel inclusief veel kaarten, waaronder strings, inclusief bijpassende mooie synthbag en alles in complete en perfecte staat. Vorige eigenaar was nogal zuinig op zijn spullen, op het obsessieve af :D

Nooit spijt van gehad want het is gewoon een heerlijke bak waar ik nog steeds veel plezier van heb. Man, wat zat ik vroeger (in '91) te kwijlen bij de reviews van deze synth of later, toen ik er een in de winkel zag staan.....:{ Onbereikbaar toen! Als je nu een JD-800 tegenkomt voor 500 of 450 zou je hem eigenlijk niet moeten laten staan, want je koopt er een supersynth voor (ook zonder kaarten).

Mijn gedachte ook voor mij jarenlang onbereikbare synthesizers geweest ik heb 'm zelfs uit Berlijn laten komen dus dat zegt wel genoeg.
Maar ook de mijne gaat nooit meer weg al is het maar om die prachtige strings die Klaus Schulze gebruikt en die hier nageprogrammeerd in zitten echt een onvoorstelbaar lekker klinkende synthesizer.

kan twee kaarten hebben , in de ene gleuf nieuwe waveforms, in de nadere de bijbehorende presetsdata of een extra gehuegenkaartje voor meer eigen presets.
mooie synth, licht in gewicht, goeie kwaliteit geluid en veel knoppen.

Allemachtig. Iemand biedt een MC-505 aan en zet er bij "Zo goed als nieuw".
Moeten jullie eens naar die 2e foto kijken, de pots staan alle kanten op. Ik hoop niet dat diegene ook hier op het forum verkoopt.

Allemachtig. Iemand biedt een MC-505 aan en zet er bij "Zo goed als nieuw".
Moeten jullie eens naar die 2e foto kijken, de pots staan alle kanten op. Ik hoop niet dat diegene ook hier op het forum verkoopt.

Dat is idd een beetje overschat om deze zo goed als nieuw te noemen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back