Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laat me raden, degene die hem gratis had opgehaald probeerde hem daarna weer te verkopen?
Toch niet hier op het forum mag ik hopen? Dat zou wel heel erg zijn.

Laat me raden, degene die hem gratis had opgehaald probeerde hem daarna weer te verkopen?
Toch niet hier op het forum mag ik hopen? Dat zou wel heel erg zijn.
Dat zou wel heel erg zijn.

, heb je dat wel gedaan, maar wil je gewoon sinterklaas spelen, dat kan ook, maar die mensen hoor je vast niet zeuren. Neem Ykaruzo hier op SF bijv. Ik weet haast wel zeker dat het meeste spul wat hij verkoopt een week later weer in de verkoop gaat. Als je iets ver onder de gemiddelde prijs verkoopt ziet iedereen daar wel handel in neem ik aan.Maar we zijn het er over eens, dat waarneer hier bijv. een TB303 voor €500 word aangeboden dat je de klok erop kan zetten dat die een week later voor €1000 er staat. Lijkt mij ook wel normaal eerlijk gezegd.

Allemachtig. Iemand biedt een MC-505 aan en zet er bij "Zo goed als nieuw".
Moeten jullie eens naar die 2e foto kijken, de pots staan alle kanten op. Ik hoop niet dat diegene ook hier op het forum verkoopt.
Voor hardcore begrippen is dit een in nieuwstaat verkerende MC505

zelfde verkoper...Voor hardcore begrippen is dit een in nieuwstaat verkerende MC505

Ik had t ook gezien,. khad die dude nog voor de fun gemaild,. waarom de knopjes zo scheef staan,. nog niks terug gehoord helaas,..