grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jeutje, wat een hoop hogh end luidsprekers heeft die Julie Carosa staan in de PieterMaritzstraat (die verder niet in het telefoonboek staat).

Ik had er laatst ook 1 op die belgische tweede hands site. Het is hilarisch. Ik reageerde, voor de lol, en dit is het antwoord:

"Hallo,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn package.The pakket is beschikbaar voor 1500 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in België voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in België, want het was gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geinteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in België.

Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

Dank u wel"

LOLZ! ;)

Laatst gewijzigd:
Ik heb diezelfde persoon in de mail gehad. Alleen werkte hij in NL, omdat hij niet kon zien of ik via 2dehands.BE of .NL gereageerd had. Hij was overigens terug naar Spanje gegaan.

Eneuh hij had "the hidden message" dus niet gespot. :)

Dat is toevallig, kreeg vandaag een reactie op die hele mooie SONY mixer op MP
Lijkt bijna wel een identieke reactie, alleen hij woonde eerst 2 jaar in België en daarna 2 jaar in Nederland begrijp ik uit zijn verhaal

Hallo, Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn package.The pakket is beschikbaar voor 850 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Spanje. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geinteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland. Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn. Dank u

Doe hem de groeten van die ander ex politieman die terug in Spanje woont. Kunnen ze een petanqueclubje beginnen.

Weer zo'n grapjas die een Korg 800 DV op MP aanbied en hem vervolgens (had tenslotte 950 euro geboden) na een dag er weer afhaalt.

waarom zou iemand iets plaatsen en dan er snel weer afhalen? :?

- Snel spijt gekregen
- Snel verkocht aan een Nigeriaan
- Snel anderen willen vervelen

Of gewoon snel verkocht aan een echte liefhebber..:luv:

Dat laatste is zeer wel mogelijk, want 950 Euro is (helaas) geen reële prijs meer voor een Maxikorg, tegenwoordig.
Een 770 blijkt al 960,- op te leveren (op eBay Duitsland, weliswaar).

Citaat Soundtrooper : Dat laatste is zeer wel mogelijk, want 950 Euro is (helaas) geen reële prijs meer voor een Maxikorg.
Ik was op het moment voor verwijdering van verkoper wel diegene met hoogste bod en vind het dan ook niet netjes van de verkoper om mij niet even in te lichten over de reden van het niet accepteren van mijn bod.
Trouwens de originele knopjes van de ''scale'' en ''waveform'' schakelaars waren vervangen door andere en voor mij een reden om daarom niet de gangbare prijs te bieden.

Is er ooit wel eens een echte Jupiter 8 gesignaleerd op MP?

@Aux Hey aux!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back