grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pretpakket van 7500€ met spul dat haast nooit wordt aangeboden, maar toch geen fotootje...Als je zo'n geld wil scheppen mag je ook wel wat moeite doen. Al is het maar om een eerste indruk van de staat te kunnen krijgen.

Korg lijkt me ietwat overpriced, hoewel ik als 700 bezitter zou moeten roepen dat 950 nog een koopje is. :D

Je kan er vanuit gaan dat de kwaliteit bij deze verkoper wel snor zit..

En als hij er een paar duidelijke foto's bij zou plaatsen, dan zouden er veel meer mensen dat weten. En dan zou het duidelijker zijn dat het niet om een fopadvertentie gaat.

En als hij er een paar duidelijke foto's bij zou plaatsen, dan zouden er veel meer mensen dat weten. En dan zou het duidelijker zijn dat het niet om een fopadvertentie gaat.

Klopt en vooral met dit spul zou ik zeker een filmpje op Youtube zetten,

In het kader grappenmakers:
deze meneer durft 3x de gangbare waarde te vragen voor een 'gewone' Roland R8:

http://link.marktplaats.nl/461657875

450 euro? Ga fietsen, vriend. :yamaha: Zelfs een R8MKII heb voor je voor veel minder.
Leuk dat je er 21 jaar geleden zelf 1800 gulden voor hebt betaald, maar met die logica zou ik nog 600 euro moeten kunnen vangen voor m'n Alesis QS7 synth. :eureka:;)

Lijkt mij een overduidelijk voorbeeld van "als het te mooi is om waar te zijn dan is het te mooi om waar te zijn"

Ik geloof het niet. :D

Tsja..:)

Attachments

• s950.jpg
    s950.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 69
Als iemand daar tijd in steekt in dat soort onzin adverenties dan zal er wel een luchtje aanzitten. Als ik zo de biedingen bekijk wordt er ook niet echt serieus op gereageerd. Wat wel weer humor is als hij of zij iemand dan aan zon asociaal hoog bod gaat proberen te houden juup :verkoght: honderdduizend euro ,kommie em effe ophaluh> hahahaha

Laatst gewijzigd:
ik had er naar gemaild, maar toen ik de andere add's zag, was het wel duidelijk dat het nep was. uiteraard ook geen reactie gehad...
Wat bezielt mensen om zo iets te doen? Voelen ze zich er interessant door? Genieten ze van de aandacht?
Dat is vast het soort persoon waarbij de volgende stap seriemoorden is :D Hij zit nu vast lekker mee te lezen, de griezel ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back