grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat ik dan niet snap, is dat er hier zovaak wordt gezaagd over veel te dure aanbiedingen, en dan zie ik dat er hier al lang een D50 + PG1000 voor maar 450 te koop staat en nog niet verkocht is! Ik had verwacht dat hij voor die prijs binnen de dag verkocht zou zijn...

Wat ik dan niet snap, is dat er hier zovaak wordt gezaagd over veel te dure aanbiedingen, en dan zie ik dat er hier al lang een D50 + PG1000 voor maar 450 te koop staat en nog niet verkocht is! Ik had verwacht dat hij voor die prijs binnen de dag verkocht zou zijn...

Nou ehh ik denk dat het toch voor de markt te veel is..

er zijn er in tussentijd 2 voor (een stuk) meer verkocht. De PG1000 kost je minstens zoveel als de D50 (als je standalone werkt is hij voor praktisch gebruik immers het verschil tussen een keyboard en synth :)). Enkel de D50 kost je minstens 250 als alles werkt.

450 voor deze combi is het goedkoopste dat ik in behoorlijk lange tijd gezien heb, en eveneens de enige die niet vlot verkocht werd. Raar. :)

er zijn er in tussentijd 2 voor (een stuk) meer verkocht. De PG1000 kost je minstens zoveel als de D50 (als je standalone werkt is hij voor praktisch gebruik immers het verschil tussen een keyboard en synth :)). Enkel de D50 kost je minstens 250 als alles werkt.

450 voor deze combi is het goedkoopste dat ik in behoorlijk lange tijd gezien heb, en eveneens de enige die niet vlot verkocht werd. Raar. :)

het kan verkeren...

Als je ermee overweg kan, kan je er echt prachtige patches mee maken. Of extreem glitchy dingen, het is maar wat je wil. :)

Het staat weer helemaal vol met nep advertenties..althans de hoeveelheid reacties is 0,0. Kan niet anders concluderen dat het fake is dan..

nee ik had écht mijn 10 JP8's te koop, maar die zijn allemaal alweer weg. Wat wil je, ik vroeg slechts 1800€ voor the package en liet het lekker handig thuis aanleveren met een vlotte parcel service. Met zo'n aanbieding mag je niet twijfelen. Helaas Ralph, te laat!

Maar serieus, beter dat je merkt dat het fake is, dan dat ze met je geld weg zijn.

Voor mensen die denken dat de Yamaha SPX90II nog wordt gemaakt. NIET DUS!!!
Nou begrijp ik waarom Feedback deze niet meer op voorraad heeft.

Digital Multi Effects ProcessorYamaha spx90II (uitgebreider dan de spx90)
Apparaat werkt 100%Normale gebruikers sporen.Wordt nieuw niet meer gemaakt, voor de liefhebber!
http://link.marktplaats.nl/442856792

Dat zijn spullen van P-five van die ook op het SF zit, heeft een mooie collectie.. :-)

Pretpakket van 7500€ met spul dat haast nooit wordt aangeboden, maar toch geen fotootje...Als je zo'n geld wil scheppen mag je ook wel wat moeite doen. Al is het maar om een eerste indruk van de staat te kunnen krijgen.

Korg lijkt me ietwat overpriced, hoewel ik als 700 bezitter zou moeten roepen dat 950 nog een koopje is. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back