grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mogelijk heb jij een grap bedacht, ik kan hem echter niet vatten.
wat is de grap ?

mogelijk heb jij een grap bedacht, ik kan hem echter niet vatten.
wat is de grap ?

Dat de grote onbekende feestneus Bassie advertentieplaatser ook vandaag weer advertentie plaatst. Onder de noemer, bieden vanaf 100 euro en ik mag vandaag niet in de speeltuin i.v.m. het onweer!! Houdt deze thread wel levend, dat dan weer wel.

Hm, een advertentie van Kees en er wordt geboden door Case en Cees...

klaarblijkelijk zijn het allemaal oude bekende. sorry dat ik de grap niet kon plaatsen en bedankt dat je ze er steeds zo precies en snel weet uit te vissen en ons er meteen op attendeert !
dank hiervoor .

klaarblijkelijk zijn het allemaal oude bekende. sorry dat ik de grap niet kon plaatsen en bedankt dat je ze er steeds zo precies en snel weet uit te vissen en ons er meteen op attendeert !
dank hiervoor .

mede door die drawmer advertentie. 80 euro. Wel heel toevallig dat ik er ook 1 te koop heb staan, maar wel voor meer. Die grappenmaker adverteerde al vaker met die drawmer. Doet ie vast om de prijs te drukken.
Misschien is ie gefrustreerd dat iemand hem vandaag weer voor was met een koopje. Persoon is wel een handelaartje denk ik, die in kaart wil brengen welke gasten er als eerste bij zijn op die dag. Wel lullig als men telkens reageert op dergelijke koopjes, want hij leest de reacties en blijft zelf buiten schot. Adverteerder is zelf het meest inhalig denk ik. Is echt ziek, alleen ben er nog niet uit welke ziekte het is. Vorm van hypochondrie denk ik. Aandacht tekort!!!

ja , dat ben ik wel met je eens

Jammer hij is weg. Hoogste bod was 250 euro.

en guys niet vergeten, hij is ten tijden van dit 7 maanden op MP. Volgende maand dus 8 maanden, voor als je het zaakje niet vertrouwd :D

Attachments

• Onderstaande advertentie bestaat niet meer.jpg
    Onderstaande advertentie bestaat niet meer.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 105
tja, dat is idd veel geld. 1000 Euro lijkt me wat realistischer.
Als je dat 20 jaar geleden had gezegd werd je ook voor gek verklaard :)
De MS10 en MS20 waren toch wel de echt lagere klasse hoor. Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet dat mensen dat soort bedragen voor dat soort dingen neerleggen. Maar ja, hype het maar genoeg en de prijs stijgt vanzelf he :)

Vind dit ook wel een grappenmaker! Die Edgar met zijn Roland Discover
http://link.marktplaats.nl/350451409
Herplaatst dagelijks deze advertentie. Hij is begonnen met 475 euro. Mailde hem toen dat hij te hoog zat met zijn vraagprijs en wij dus eerder verlost zouden zijn van deze advertentie. Duurde 2 weken voordat hij zakte naar 400. Staat er nu zeker al 2 maanden op x 30 dagen is 60 herplaatsingen x 5 minuten = 5 uur. Als hij 5 uur had gewerkt had hij de winst gehad waar hij zo naar verlangt. Helaas voor ons zal deze advertentie er de komende maanden nog zeker dagelijks staan. Hij zal er echt niet meer dan 300 euro voor vangen.

Edgar komt als een aparte verkoper over maar ik heb de Tyros vorig jaar van hem gekocht, en dat ging allemaal gewoon prima.... Hij is inderdaad wel duur, maarja, laat hem lekker.... komt er vanzelf wel achter dat je voor een discover-5 inderdaad niet meer dan 300-350 kan vangen!

en guys niet vergeten, hij is ten tijden van dit 7 maanden op MP. Volgende maand dus 8 maanden, voor als je het zaakje niet vertrouwd :D
Ja en over 5 maanden een jaar. Ik snap niet wat je daarmee bedoelt. :erm:

cataluya heeft iets met dit soort advertenties. hij "bestudeert "ze en zorgt voor een boel aandacht ervoor door steeds er mensen op opmerkzaam te maken en er daarna uitgebreide aandacht voor te vragen en aan te geven .
tja...

Ja en over 5 maanden een jaar. Ik snap niet wat je daarmee bedoelt. :erm:

Omdat het steeds dezelfde persoon van dit forum is met zijn fake advertenties, hij plaatst elke maand vergelijkbare advertenties. En maak mij niet wijs dat ik de enige ben die reageer wanneer er een minimoog voor 500 euro wordt aangeboden.

Dikke kans dat je geen reactie krijgt van iemand die adverteert met een arp, moog, roland, oberheim, etc. voor 100 euro en wees gerust dat je geen koopje bent misgelopen.

IK hoopte dat hij ermee zou stoppen wanneer dit bekend zou worden, maar hij heeft professionele hulp nodig. HIj gaat ermee door. DUs blijf allemaal lekker reageren op zijn advertenties zou ik zeggen. Ik zal de linkjes niet meer plaatsen, dat zullen vast anderen wel doen die er serieus op in gaan.

Oh maar van mij mag je de linkjes blijven posten hoor. Ik begreep alleen even niet waarom je zei dat hij nu 7 maanden op Marktplaats zit.
Maar goed, het toont weer eens te meer aan wat voor een waardeloos concept Marktplaats is. Bij eBay flik je dat echt niet want dan ben je ook werkelijk verplicht om het voor zo'n lage prijs te verkopen als er niet meer wordt geboden.

Oh maar van mij mag je de linkjes blijven posten hoor. Ik begreep alleen even niet waarom je zei dat hij nu 7 maanden op Marktplaats zit.
Maar goed, het toont weer eens te meer aan wat voor een waardeloos concept Marktplaats is. Bij eBay flik je dat echt niet want dan ben je ook werkelijk verplicht om het voor zo'n lage prijs te verkopen als er niet meer wordt geboden.

Bij ebay heb je nog zoiets als "niet op voorraad", dan moet de koper wel akkoord gaan. Als het oploopt tot een claim, weet ik niet wat er daarna gebeurd. Nooit aan de hand gehad, misschien dat iemand dat hier kan uitleggen. Ook op ebay zitten oplichters. Koop altijd met paypalbescherming, maar ook dit geeft geen garantie. Betaal zowieso wat extra's voor luchtpost i.p.v. over zee als je uit Amerika haalt. Na 1,5 maand kun je je geld niet meer terug claimen. Na 2 of 3 weken echt wel op de knop drukken van niet ontvangen object. Ze bevriezen dan jouw betaalde bedrag op verkoper zijn paypal account. Echter zijn er accounts die worden opgeheven, dus geeft geen garantie. Oplichting kan ook op ebay. Pas nog 2 gasten die hadden een buitenbubbelbad gekocht, verkoper had veel positieve feedback en een toprated seller. Echter zijn de kopers voor 7000 euro getild. En ik ben getild voor 1000 euro 1,5 jaar terug. Veel positieve feedback, maar account opgeheven. Het waren zijn laatste inkomsten. Kon mijn geld niet meer terughalen.

Hij kan wel weer beter dit doen, dan pyromaan worden. Is vergelijkbaar. Die kicken ook op aandacht en gaan bij een brand kijken. Probleem van pyromanen is wel dat ie niet te stoppen zijn en extremer in hun daden worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back