grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Denk dat je moeite moet doen om de helft te krijgen

Hoe bedoel je? De Pro Soloist is een populair instrument! er zijn erg veel Tony Banks fans en ook veel Genesis lovers..Het is een mooi instrument maar de markt in NL is er gewoon niet naar.

Hoe bedoel je? De Pro Soloist is een populair instrument! er zijn erg veel Tony Banks fans en ook veel Genesis lovers..Het is een mooi instrument maar de markt in NL is er gewoon niet naar.

Die schakelaars zijn niet te fixen zover ik weer en niet te krijgen. Dan kun je beter de zelfde schoenen kopen als Tony Banks oid. Prijs gaat nergens over voor z'n preset synth met beperkte edit mogelijkheid.

Volgens mij als je hem aanbied voor de helft dan gaat dat ook niet lukken. Prijs gaat nergens over

Die schakelaars zijn niet te fixen zover ik weer en niet te krijgen. Dan kun je beter de zelfde schoenen kopen als Tony Banks oid. Prijs gaat nergens over voor z'n preset synth met beperkte edit mogelijkheid.

Volgens mij als je hem aanbied voor de helft dan gaat dat ook niet lukken. Prijs gaat nergens over

Prijs zal allemaal wel, ze zijn echt populair! Of ie het in NL kan realiseren...ik betwijfel het..

Ik vind dit een van de best klinkende analoge synths..de aftertouch modulatie is onovertroffen en als ie het goed doet en je bent er zuinig op dan heb je een mooi instrument..Flippers gaan alleen stuk als je lomp doet.

Vreemde theorie, al heeft ie totaal geen mogelijkheden, de sound(s) van Tony Banks zijn er mee gemaakt, daar gaat het geloof ik toch om in het geval van deze ARP.

Vreemde theorie, al heeft ie totaal geen mogelijkheden, de sound(s) van Tony Banks zijn er mee gemaakt, daar gaat het geloof ik toch om in het geval van deze ARP.

Dat sowiso, er zijn heel veel Tony Banks fans!! vaak van het soort "tegen de 50 en carriere in de techniek gemaakt dus flink budget"...

Daarnaast vind ik zelf (een mening) dat deze synth heel goed klinkt..en de aftertouch modulatie is erg goed.

Ik vind hem in 1 woord geweldig, ik heb een Pro DGX en een Pro Soloist, minder is meer in het geval van deze schoonheden.

Prijs zal allemaal wel, ze zijn echt populair! Of ie het in NL kan realiseren...ik betwijfel het..

Ik vind dit een van de best klinkende analoge synths..de aftertouch modulatie is onovertroffen en als ie het goed doet en je bent er zuinig op dan heb je een mooi instrument..Flippers gaan alleen stuk als je lomp doet.

Bedoel niet afbreken, die contacten gaan gaar. Het klinkt wel, kan er verder niet veel mee. Mijne had originele glazen blad muziek houder en manual's

Bedoel niet afbreken, die contacten gaan gaar. Het klinkt wel, kan er verder niet veel mee. Mijne had originele glazen blad muziek houder en manual's

Dan heb je een mooie gehad..die flippers schakelaars zijn idd matig van kwaliteit..blijft een broos bakje dit.

Ik vind hem in 1 woord geweldig, ik heb een Pro DGX en een Pro Soloist, minder is meer in het geval van deze schoonheden.

De eerste Pro DGX met houten zijkanten is volgens mij identiek aan de pro Soloist op de keuzeswitches na..Van binnen is ie denk ik hetzelfde. De Pro DGX mk1 en 2 zie ik in NL nooit meer te koop.

Dan heb je een mooie gehad..die flippers schakelaars zijn idd matig van kwaliteit..blijft een broos bakje dit.

Opties als nieuw. Eric zij ook dat die schakelaars heel slecht van kwaliteit waren. Vind ze er wel mooi uit zien.

En La Carosa is reeds 1 dag actief op MP. Iets doet me vermoeden dat het eerste mailtje retour de gevleugelde woorden "the product"/"the package" gaat gebruiken.

Het blijkt nog om een nieuwe JP8 te gaan ook. Ouderwetse winkeltjes daar in Haarlem.

je moet toch ook wat als uitgeweken Brit/Griek/spanjaard die jaaaren in Nederland gewoond heeft maar door problemen recent terug verhuisd is...

En het vermelde telefoonnummer is een faxnr van bedrijf qumedia!
Edit:,..Of nee,. een loodgieter die een domein heeft geregistreerd bij qumedia,.

En om even de 'realiteitszin' van deze persoon te schetsen: dit was zijn reactie, letterlijke kopie, op een add voor een Andromeda:

"je bent duur die software is te koop voor 120 ,op de reason,,met meer synthesisers ook nog ,denk even na ,bla bla

wees blij met 1300 euro ,met computer heb ik er 10 en wel meer ook"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back