grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die gast houdt denk ik van "liefhebbertje pesten"... kijken met wat voor grappige smeekbedes ze op de proppen komen om dat gewilde object te verkrijgen. En je gaat het nog proberen ook, alsof je voor de zoveelste keer dat lot-dat-dit-keer-wel-gaat-winnen koopt.

Zoals Drukwerk zong:
Je loog tegen mij, alsof ik een kind was
Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
Zeg schat denk je dat je me aan kan
Zeg schat je bent heel wat van plan dan

Die heb ik inderdaad wel eens eerder gezien volgens mij. Best wel zielig...

Ik denk zelf dat het 1 en dezelfde gast is die al jaren vergelijkbare nep advertenties plaatst. Hij kan die tijd dat hij kwijt is aan die advertenties beter besteden aan werk, dan kan hij zelf ooit een jupiter 8 kopen. want volgens mij verlangt hij er wel naar.

Belachelijk! Ik merk wel dat de prijs van oude "digitale" effecten in de lift zit omdat ze eigenlijk verre van digitaal zijn (destijds een marketing hype D1G1T4L) maare die van mij heb ik onder E100,- gescoord en dat is een goede prijs want het zijn toch allemaal ruisbakken.....

Die heb ik inderdaad wel eens eerder gezien volgens mij. Best wel zielig...

toen ik die advertenties voor het eerst zag, kreeg ik meteen het gevoel dat iemand mij uit mijn tent probeerde te lokken. en dat heb ik al eerder gehad.
maar ja, ik moet niet zo alles op mezelf betrekken, dus......

maar, misschien omdat ik niet reageer, antwoordt die persoon sinds vandaag bieders met 'kom maar ophalen, leo - met mijn telefoonnummer erbij.

zoals wel vaker, gewoon jaloezie dus, van iemand die iets niet kan hebben. misschien wel een 'gerenommeerde' handelaar. ik ga me daar verder niet in verdiepen wie het zou kunnen zijn, want dan ga je onvermijdelijk opties langs en dus ook mensen die zoiets helemaal niet doen, daar pas ik voor.
het geeft me al genoeg voldoening dat zo iemand blijkbaar jaloers op me is. doe ik toch iets goed.
en verder is het inderdaad wel laf en zielig.

privé info doorgeven is natuurlijk een stapje verder en kwalijk. aan de andere kant, ik heb al 2 mensen gesproken die interesse hadden in wat ik wel aanbood. en ook een zeer tevreden klant,
dus 'eat your heart out, asshole!'

Kijk maar uit, die gast is nog handig met computers ook vermoed ik. Heb al 10 jaar geen problemen met mijn hotmail, tot dat ik hem aansprak. Vanochtend bleek mijn mail gehacked en moest allerlei persoonlijke gegevens invoeren gericht aan MSN zodat ze konden traceren dat het mijn hotmail betrof. Ik moest mijn wachtwoord veranderen.

Minimaal € 1000,- boven de huidige waarde.....als het een turbo is, anders nog meer.

Vindt deze toch ook wel slecht: http://link.marktplaats.nl/1001217893

Tja hehe en dan zeggen ze dat vintage synthesizers altijd zoveel geld moeten kosten omdat ze nu eenmaal zeldzaam aan het worden zijn. Maar kijk eens wat die rotorgels tegenwoordig moeten kosten en zeker bij deze meneer 2de hands http://verkopers.marktplaats.nl/11357. Wat moet je nou met zon stom orgel van 25K dan ? Om je broek naar beneden te lachen gewoon. Voor dat geld scharrel je toch een compleet eigen vintage studio bij mekaar en dan heb je er misschien nog wel een rhodes en een hammond bij ook.... Dan koop ik liever toch wel een nieuwe juup 80 of een yamaha orgel waarop je met je ogen dicht complete partituren kunt rammelen, dan heb je er nog wat aan voor het geld.

Oorspronkelijk geplaatst door Maks Bekijk bericht
jongens toch, wat bezielt zo iemand...

Heeft die dat wel eens eerder gedaan, die 'anna loog'? omdat je 'weer' zegt?

wel vreemd dat ie "anna loog" erop zet ?
misschien een oude bekende van het synthforum, banneling of zo ?
of iemand van dit topic.
vreemd hoor, tis dat ik er nu van hoor. zielig inderdaad, meer woorden lijken me overbodig en alleen stimulerend..

nou ja zielenpoten genoeg kennelijk, ook in dit wereldje.
? terug tot de orde van de dag dan maar weer, en ik probeer het me in ieder geval maar niet aan te trekken. eindigen vanzelf wel in de rpi ( rijks psychiatrische instelling ) dit soort gasten. als ze er al niet zitten.

rotorgel, rotorgel, is dat niet zo'n goedje om je schaller sneller mee te doen draaien ?

marktplaats-vervuiling

marktplaats-vervuiling

hey Leo,

top minimooggie hoor.....kost een paar centen maar dan heb je ook wat!:)

Mr.Anna Loog ......get a life!

Tom

Tja hehe en dan zeggen ze dat vintage synthesizers altijd zoveel geld moeten kosten omdat ze nu eenmaal zeldzaam aan het worden zijn. Maar kijk eens wat die rotorgels tegenwoordig moeten kosten en zeker bij deze meneer 2de hands http://verkopers.marktplaats.nl/11357. Wat moet je nou met zon stom orgel van 25K dan ? Om je broek naar beneden te lachen gewoon. Voor dat geld scharrel je toch een compleet eigen vintage studio bij mekaar en dan heb je er misschien nog wel een rhodes en een hammond bij ook.... Dan koop ik liever toch wel een nieuwe juup 80 of een yamaha orgel waarop je met je ogen dicht complete partituren kunt rammelen, dan heb je er nog wat aan voor het geld.

Ieder z'n ding natuurlijk hé ;-)
Ik denk dat mensen die naar deze add's kijken weinig baad hebben bij een Jup8

Een KL--te Orgel, zon zwaar loeder van een jammerhout dat een vermogen heeft gekost en alleen maar auwe amuzikale ouwe lullen melodietjes kan voortbrengen, aldus gezegd een rotorgel Heheheh:) Maar verder vind ik een eminent 310 wel een leuk ding hoor......

Ik denk dat mensen die naar deze add's kijken weinig baad hebben bij een Jup8
Een yamaha orgelcomputer met 20" display of een juup 80 daar kan je tegenwoordig toch wel een realistisch orgelsound uit krijgen ? Kost zeker de helft van een rotorgel in ieder geval :biertje:

Kweet het begint n beetje offtopic te worden over en uit dan maar:Z

Rotorgel is een term die gebruikt wordt voor "roto orgel". Da's een orgel op een podium op wielen, dat snel ronddraait. 2e Hands draaimolen van kinderspeelplaats is ook goed.
Een economisch verantwoord alternatief voor een Leslie, veel gebruikt op feesten van plattelands verenigingen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back