grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De meeste van die manuals kan je toch ook gewoon gratis downloaden bij Roland, uitprinten en in een net mapje doen en verkopen voor uhmmm 20 euro :D

De meeste van die manuals kan je toch ook gewoon gratis downloaden bij Roland, uitprinten en in een net mapje doen en verkopen voor uhmmm 20 euro :D

Origineel is een ander verhaal...een kopie is maar een kopie..

ik zag gisteren een moog eq schemaatje voor 90 euro gaan..... die dingen die altijd bovenin zo'n 19" apparaat van moog geplakt zitten.

ook manuals worden steeds duurder, maar ik heb viavia ook een manual uit die stapel en dat zag er niet uit.

nouja,,. het zij zo.

ik heb pas nog wel een heel mooi moog synamp manual gekocht, dat is een leuk manual en ook nog in topstaat.
had ook nog een system100 patchboekje pas, maar dat is a5 - wat moet je daar nou voor vragen ;)

ook manuals worden steeds duurder, maar ik heb viavia ook een manual uit die stapel en dat zag er niet uit.

nouja,,. het zij zo.

Ja idd...

het is een echt triest..wat een waardeloze aankoop van mezelf..

:stupid:stupid:stupid:stupid

Dat boekje met analoge drumsynths wat hier laatst opnieuw werd aangeboden is overigens ook niet meer dan een kurkdroge opsomming van de specificaties van alle bekende modellen drumsynths van vroeger. Kwam een paar dingen tegen die ik echt niet kende, maar of het interessante bakken zijn? Geen idee....

Dat boekje met analoge drumsynths wat hier laatst opnieuw werd aangeboden is overigens ook niet meer dan een kurkdroge opsomming van de specificaties van alle bekende modellen drumsynths van vroeger. Kwam een paar dingen tegen die ik echt niet kende, maar of het interessante bakken zijn? Geen idee....

Heb jij die gekocht?

Die komen ook van die gast?

Neen, maar die worden ook wel eens voor een paar tientjes aangeboden op internet, maar dan koop je tenminste (soft cover) A4 boeken met een zeer significant aantal pagina's en fatsoenlijke inhoud (alle schema's, printlayouts, componentenlijsten en uitleg van de circuits). Dus wel iets handiger dan "let op bij water en linksachter zit de powerknop" handleidingen.

Neen, maar die worden ook wel eens voor een paar tientjes aangeboden op internet, maar dan koop je tenminste (soft cover) A4 boeken met een zeer significant aantal pagina's en fatsoenlijke inhoud (alle schema's, printlayouts, componentenlijsten en uitleg van de circuits). Dus wel iets handiger dan "let op bij water en linksachter zit de powerknop" handleidingen.

Ok..

Deze:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=148582

Staan er daarom geen fotos bij?? gewoon een kakboekje dus..

Gewoon een rijtje specs en wat plaatjes, verder geen bijzonderheden. Het zal best meg de allerbeste bedoelingen gemaakt zijn maar ik hou ook wel van een verhaaltje er bij over de fabrikant, wat het kan en hoe het klinkt. Waarbij ik toch benieuwd ben hoe hij van de meest obscure drumbakken altijd wél weet wat de diameters van de pads zijn en dat soort statistiekjes.

Ja idd...

het is een echt triest..wat een waardeloze aankoop van mezelf..

:stupid:stupid:stupid:stupid

ik had een sonic 6 manual uit de stapel, via via, ook niet goedkoop, maar echt lelijk verkleurd.

soms betaal ik graag 50, 75 of zelfs 100 voor een bijzonder manual, om iets compleet te maken, maar dan verwacht ik ook wel iets nets te kopen en niet een manual waarbij je denkt, ik moet nog een keer op zoek naar een mooi exemplaar.

en inderdaad die synamp is leuk, daarom heb ik eht manual alvast gekocht.
mooi dik boekje, stevig, mooie foto's, echt leuk. heb er 2 ;)

Een tijd terug nog serieus geld betaald voor een ARP 2500 manual, als het bijzonder is mag je geld vragen, maar zulke prijzen voor blijkbaar karige manuals is wel een beetje gek idd.

Aan de andere kant: je zult er maar naar op zoek zijn. Een synth met manual vind ik toch altijd leuker dan zonder manual.

Aan de andere kant: je zult er maar naar op zoek zijn. Een synth met manual vind ik toch altijd leuker dan zonder manual.

Ja prima maar dit was echt te gek voor woorden, ook nog eens geperforeerd etc...en echt heel vriendelijk is die gozert ook niet...maar goed..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back