j.baars
vintage eigenheimer
wat een asshole is dat dan...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

wat een asshole is dat dan...
![]()

De meeste van die manuals kan je toch ook gewoon gratis downloaden bij Roland, uitprinten en in een net mapje doen en verkopen voor uhmmm 20 euro![]()

ook manuals worden steeds duurder, maar ik heb viavia ook een manual uit die stapel en dat zag er niet uit.
nouja,,. het zij zo.

Dan zijn de Formant bouwboeken toch een iets substantiëlere aanschaf.![]()
Dat boekje met analoge drumsynths wat hier laatst opnieuw werd aangeboden is overigens ook niet meer dan een kurkdroge opsomming van de specificaties van alle bekende modellen drumsynths van vroeger. Kwam een paar dingen tegen die ik echt niet kende, maar of het interessante bakken zijn? Geen idee....
Die komen ook van die gast?
Neen, maar die worden ook wel eens voor een paar tientjes aangeboden op internet, maar dan koop je tenminste (soft cover) A4 boeken met een zeer significant aantal pagina's en fatsoenlijke inhoud (alle schema's, printlayouts, componentenlijsten en uitleg van de circuits). Dus wel iets handiger dan "let op bij water en linksachter zit de powerknop" handleidingen.
Deze:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=148582
Staan er daarom geen fotos bij?? gewoon een kakboekje dus..
Ja idd...
het is een echt triest..wat een waardeloze aankoop van mezelf..
![]()

Aan de andere kant: je zult er maar naar op zoek zijn. Een synth met manual vind ik toch altijd leuker dan zonder manual.