Nicolas 2000
It's a household name
Een paarse? 
Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb er vandaag een gekocht!!
Ik zag net op het forum een Elka Synthex (of zoals de koper het noemt : Synthex Elka) te koop staan.
De koper heeft het over een "net TOESTEL" !??? Het zal wel!
Ik zag net op het forum een Elka Synthex (of zoals de koper het noemt : Synthex Elka) te koop staan.
De koper heeft het over een "net TOESTEL" !??? Het zal wel!

Als ik dat zo lees, maak in onbewust al jaren Mogami kabels. Gold plated Neutrik connectortjes solderen aan goede studiokabel vanop de rol. Kost me zo'n 5€ per kabel.![]()
). Zo van die mensen die hun set goed vinden omdat je na de laatste peperdure investering in vaag spul "nu goed hoort dat de stem hoger staat dan de gitaar". Verrek, ik vind de verticale panknop op mijn mengtafel maar niet...
ik vind deze ook wel apart zoondertussen....
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1362906&postcount=1
Een kabel die het geluid dikker, voller en warmer maakt... lijken me juist drie redenen waarom je die kabels niet zou willen hebben . . .
lijkt mij ook idd
Hmmmm.... tja, als je kijkt naar wat jaartjes geleden dan zijn er vast wel mensen onder ons geweest die hebben geroepen dat een bepaald apparaat absoluut nooit meer dan een x bedrag waard is, maar dan vragen we er nu zelf ook wel wat meer voor. Wij zijn flexibele mensen, dat kan je ons niet kwalijk nemen!
Ja je blijft lachen hier. Toch altijd ergens het gevoel bij dit topic dat ik misschien ooit nog eens een linkje naar een ad van mezelf ga tegen komen![]()