[track] P-lab, boeiend?

eeeh... volgens mij is er iets met je angelfire membership, want ik kom er niet bij...

internet explorer heeft er inderdaad moeite mee
maar met een ander programma lukt het wel hoor
ik ga em luisteren

Origineel geplaatst door Hazes
save as werkt hiero ook niet. :(

dito (IE6 & GetRight)

hmm na pogingen is het wel gelukt. ff luisteren
lekkere geleuiden allemaal. mix is ook niet echt optimaal naar mijn smaak en het arrangement is te simpel.

volgens mij als je er nog ff aan gaat zitten heb je best een leuk nummer

als het moet kan ik hem wel hosten

niet echt ongeliofelijk boeiend, al zitten er wel leuke goede geluiden in. jammer altijd dat standaard ritme. op 3:43 wordt ie echt interessanter. 'k zou zeggen experimenteer iets meer .. maar zeker niet slecht.

ok mag ik eerlijk zijn? dat melodietje vanaf 1:58 vind ik 3 keer nix... echter de rest is wel leuk en zou ik gebruiken als basis voor een nieuwe poging

Origineel geplaatst door Bahamut
ok mag ik eerlijk zijn? dat melodietje vanaf 1:58 vind ik 3 keer nix... echter de rest is wel leuk en zou ik gebruiken als basis voor een nieuwe poging

Niet eerlijk mogen zijn, maar moeten! :D

Tja, melodietje ja... Hmm ja ik vind het melodietje onderhand ook al zwaar zuigen maar dat komt omdat ik hem zo goed ken onderhand. Maar ja veranderen doe ik dat melodietje niet meer..

arV

Origineel geplaatst door Arv
ehm, AOR.. jou versie heeft foutjes in de MP3 geloof ik... :confused:

foutjes? Volgens mij niet, hoor. ALs je wilt dat ik het verwijder van me server, dan hoor ik het wel. :confused:

Maakt niet uit joh, maar ik dacht van Pjotr gehoord te hebben dat er glitches in zitten. Ik heb ze ook gehoord, maar minimaal hoor.

RV

Tja, melodietje ja... Hmm ja ik vind het melodietje onderhand ook al zwaar zuigen maar dat komt omdat ik hem zo goed ken onderhand. Maar ja veranderen doe ik dat melodietje niet meer..

Mag ik vragen hoe je de 'variatie' gemaakt hebt? Heb je met transpose gewoon een aantal noten omlaag gezet?
Het komt mij op het eerste gehoor wat vreemd over...misschien wordt het beter als je het 2de deel van de melodie
niet transposed maar ehm..inspeeld? (dus juiste accoord oid..) weet ook niet hoe ik het beter uit kan leggen ;)

Back