hmm na pogingen is het wel gelukt. ff luisteren
lekkere geleuiden allemaal. mix is ook niet echt optimaal naar mijn smaak en het arrangement is te simpel.
volgens mij als je er nog ff aan gaat zitten heb je best een leuk nummer
niet echt ongeliofelijk boeiend, al zitten er wel leuke goede geluiden in. jammer altijd dat standaard ritme. op 3:43 wordt ie echt interessanter. 'k zou zeggen experimenteer iets meer .. maar zeker niet slecht.
ok mag ik eerlijk zijn? dat melodietje vanaf 1:58 vind ik 3 keer nix... echter de rest is wel leuk en zou ik gebruiken als basis voor een nieuwe poging
Origineel geplaatst door Bahamut ok mag ik eerlijk zijn? dat melodietje vanaf 1:58 vind ik 3 keer nix... echter de rest is wel leuk en zou ik gebruiken als basis voor een nieuwe poging
Tja, melodietje ja... Hmm ja ik vind het melodietje onderhand ook al zwaar zuigen maar dat komt omdat ik hem zo goed ken onderhand. Maar ja veranderen doe ik dat melodietje niet meer..
Tja, melodietje ja... Hmm ja ik vind het melodietje onderhand ook al zwaar zuigen maar dat komt omdat ik hem zo goed ken onderhand. Maar ja veranderen doe ik dat melodietje niet meer..
Mag ik vragen hoe je de 'variatie' gemaakt hebt? Heb je met transpose gewoon een aantal noten omlaag gezet?
Het komt mij op het eerste gehoor wat vreemd over...misschien wordt het beter als je het 2de deel van de melodie
niet transposed maar ehm..inspeeld? (dus juiste accoord oid..) weet ook niet hoe ik het beter uit kan leggen
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.